Outlook 2007 gmail instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hoi , ben al uren bezig om gmail in outlook in te stellen maar hij blijft zeggen dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet oke zijn, online kan ik wel met deze gegevens inloggen.

Zie foto's

Bedankt voor u hulp

Groetjes,

Nathaliefout gmail.jpgfout gmail.jpg

Bijlagen

• instellingen 2.jpg
    instellingen 2.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 76
  • instelingen 1.jpg
    instelingen 1.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 66
  • instellingen 3.jpg
    instellingen 3.jpg
    98,4 KB · Weergaven: 84
Kwam het gisteren ook bij iemand tegen, bij mijn dame thuis. Kijk naar de stappen die je eenmalig online bij je gmail opties moet nemen via een twee stap authentifiactie en dan moet je toestemming verlenen voor je laptop of mobiel.... Ik had er gisteren geen zin e en in dus heb het verhaal verder nog niet uitgezocht.... De poging om het zonder dat te doen.... daar kreeg ik in de on line Gmail een waarschuwingsmail van.... maar ik kon dus geen mail binnen halen met het pop account on de laptop, dat moet tegenwoordig dus blijkbaar; op mijn eigen laptop staat het al jaren en hoeft het niet...

Hoi,
Volgens uw vierde plaatje is het type account POP3
Ga eens naar uw google account, druk op het tandwieltje en daarna op instellingen
Ga dan naar het 5 de tabblad (doorsturen en POP/IMAP)
Schakel bij punt 1 pop inschakelen voor alle berichten in
Nadien wijzigingen opslaan (onderaan de pagina)
Kijk of het nu wel lukt
(Net boven deze knop staat ook configuratie instructies, neem die eventueel eens door)
Succes

Hoi , de pop3 in gmail zijn ingeschakeld om dit door te sturen dit had ik al gedaan maar werkt niet , heb ook Imap geprobeerd maar hij blijft terug komen met wachtwoord en inlognaam :shocked: :confused:

Dus waar de fout zit ?
want inlognaam en wachtwoord zijn echt wel goed.

Hoi , kan me toch misschien iemand helpen of is het niet meer mogelijk krijg het niet voor elkaar :o

groetjes Nathalie

Je hebt niet mijn tip opgevolgd om die stappen on line bij Gmail te volgen..... :o om toestemming verlenen... (aanpassen van beveiliging)

Ik had toen geen tijd om het uit te zoeken.... nu in 2 minuten gevonden... ;)

Dit lijkt daar de werkende oplssing te zijn:
http://www.pc-helpforum.be/topic/59660-gmail-instellen-outlook/?p=471127

Hij logde eerst via deze link(zie weblink) in op zijn Gmail-account en navigeerde naar Inloggen en beveiliging.
Dan navigeerde hij naar Gekoppelde apps en sites en scrollde dan naar Apps met lagere beveiliging toestaan -> Aan en sloeg de instellingen op alvorens hij zijn Gmail-account afsloot.

Nadien installeerde hij Windows 7 en dan Office 2007 (beiden zonder de recentste updates) en ging dan aan de slag met de handleiding.

Resultaat: alles werkt perfect, Outlook 2007 importeert en verzendt de e-mails van het gekoppelde Gmail-account.

Terug naar af dus: controleer eerst opnieuw alle instellingen in Gmail, sla ze op en ga dan opnieuw - stap voor stap en scherm voor scherm - aan de slag met de handleiding en controleer minutieus elke instelling / input / vinkjes.

Het antwoord van de TS:
Yes Yes Yes !!! Dit was dé oplossing.........heel heel heel hartelijk bedankt!! Het huwelijk tussen outlook en Gmail is gered :D

dankjewel

Laatst bewerkt:
Hoi , tja slecht gelezen en geluisterd is vrouw eigen :( :)
Heel veel dank het is gelukt

Groetjes Nathalie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan