Hallo, ik heb outlook 2007 en ik wil graag emailen en emails mee kunnen ontvangen. Nu heb ik alles ingevuld, maar ik kan alleen versture, maar niet ontvangen?
Ik heb al veel op google gezocht maar ik kon niet specifiek van orange vinden
Weet iemand mischien de instellingen, en kunt u even kijken of alles goed staat
Ik gebruik orange
dit zijn ze:
owh ja nog iets, als ik dit in heb gevuld en druk op acount instellingen testen, krijg ik steeds zo schermpje ook (zie screenshot) dat ik me wachtwoord moet opgeven dus ik druk op oke maar telkens vraagt die om dat en als ik me wachtwoord invul dan geeft die foutmelding,
Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR [AUTH] Invalid login/password pair

Alvast Bedankt
Ik heb al veel op google gezocht maar ik kon niet specifiek van orange vinden
Weet iemand mischien de instellingen, en kunt u even kijken of alles goed staat
Ik gebruik orange
dit zijn ze:
owh ja nog iets, als ik dit in heb gevuld en druk op acount instellingen testen, krijg ik steeds zo schermpje ook (zie screenshot) dat ik me wachtwoord moet opgeven dus ik druk op oke maar telkens vraagt die om dat en als ik me wachtwoord invul dan geeft die foutmelding,
Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR [AUTH] Invalid login/password pair

Alvast Bedankt