Outlook 2007 instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, ik heb outlook 2007 en ik wil graag emailen en emails mee kunnen ontvangen. Nu heb ik alles ingevuld, maar ik kan alleen versture, maar niet ontvangen?
Ik heb al veel op google gezocht maar ik kon niet specifiek van orange vinden
Weet iemand mischien de instellingen, en kunt u even kijken of alles goed staat
Ik gebruik orange

dit zijn ze:

owh ja nog iets, als ik dit in heb gevuld en druk op acount instellingen testen, krijg ik steeds zo schermpje ook (zie screenshot) dat ik me wachtwoord moet opgeven dus ik druk op oke maar telkens vraagt die om dat en als ik me wachtwoord invul dan geeft die foutmelding,

Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR [AUTH] Invalid login/password pair

Alvast Bedankt

ja die had ik al gelezen maar toen werkte die ook niet zo als op die site staat

Maar nog iets, wanadoo is toch orange? of moet ik gewoon @wanadoo doen
mvg

ik heb weer nieuwe aangemaakt
en nu precies zoals op die site stond (eeder lukte dat niet, maar toen had ik ook orange gebruikt)
maar telkens komt netwerkwachtwoord opgeven, dan vul ik dat in en druk op oke. Dan gaat die weer proberen maar dan komt het na 10 seconden weer terug, terwijl alles gewoon goed staat?

mvg

Op de site waar ik het adres van gaf staat inderdaad een waarschijnlijk verkeerde afbeelding met gegevens voor wannadoo
Het stukje tekst wat daarboven staat, staan wel de goede gegevens voor Orange

Het is dus een voorbeeld afbeelding, wel slordig dat daar dan Wannadoo staat

nope, geprobeerd maar tevergeefs.

Heeft het mischien aan de installatie van office te maken?
Kan haast niet toch?

mvg

Dit kan niet aan Outlook liggen.

Controleer nogmaals je account gegevens die je van Orange gehad hebt. ( gebruikersnaam en wachtwoord )

Wat ook kan is dat je firewall de uitgaande verbinding blokkeerd.
Zet al je firewalls tijdelijk even uit en probeer het opnieuw.

helaas, firewall uitgezet nog werkt die niet

de gebruikersnaam en password zijn hartstikke goed, capslock niet aan ofzo gewoon wat ik heb ingevuld.

owh wacht is, je zegt controleer nogmaal je acount gegevens die je van >> ORANGE << gehad hebt

dus die moet ik ergens thuis hebben, dus niet wat ik in heb gevuld net?

mvg

Ja, als een email account hebt bij Orange, moet je natuurlijk wel de gegevens van Orange gebruiken.

Kort samengevat, de uitgaande mail is altijd de uitgaande mailserver van je provider.
Heb je Orange als provider wordt dit smtp.orange.nl
De inkomende pop server kan als je verschillende emailaccounts hebt van verschillende aanbieders verschillend zijn.
Voor Orange is dit pop.orange.nl
Voor een zonnet account is dit pop3.zonnet.nl

Dus je kunt meerdre emailaccounts hebben van verschillende aanbieders, maar de uitgaande is altijd de smtp server van jouw provider.

ahh owkj, dus toen ik een abbo afsluit bij orange heb ik dus die info gekregen van gebruikersnaam en wachtwoord

alvast bedankt voor alle moeite

mvg

Ja die gegevens moet je gehad hebben.
Ik denk als je deze gebruikt dat het probleem verholpen is.

ahh owkj, ja ik weet dan zeker dat het probleem dan opgelost is

bedankt voor de moeite

ik doe gelijk ff vraag is opgelost want ik weet bijna 100% zeker dat het daardoor kwam

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan