outlook 2007 lettergrootte verzonden e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
ik zoek de mogelijkheid om de lettergrootte van de verzonden e-mails te verhogen.
iemand een idee?
dank u.
 
Als je tijdens het maken van een bericht hier klikt (waar bij mijn screenshot het menu open staat) kan je de lettergrote aanpassen in het bericht.

4fc91912d0475-1.png
 
Laatst bewerkt:
dank voor de reactie. maar, wanneer ik de mail opsla, dan blijft deze niet zo groot. De lettergrootte bij het maken van een nieuwe mail staat al op 12, maar wanneer ik dan in de verzonden items ga kijken, dan blijft deze klein. pas wanneer ik reply op een verzonden, dan wordt het lettertype weer groot.
Ik heb al gekeken bij beeld/huidige weergave/huid9ige weergave aanpassen, maar helaas. Ik kan daar niets vinden voor de lettergroote van de mails in de verzonden items.
 
Dus de emails die bij jou binnen komen, hebben een te kleine text?
 
neen, de e-mails welke ik verzonden heb. Wanener ik een mail tik, is het lettertype groot. Wanneer de mail verzonden is en ik open deze maial vanuit de verzonden items, is het lettertype klein.

groet en dank,
 
bedankt voor het meedenken. Deze is eigenlijk hetzelfde als de eerdere site; het probleem is dat ik alles wel kan aanpassen, maar niet de grootte van de eltters in de verzonden e-mails. Deze blijven klein en amper te lezen,

heel vreemd
 
Mhh listig. Ik zelf heb geen outlook 2007, maar wellicht is dit het probleem. Probeer eens te ondekken en uit te voeren. schrijf op wat het was en schrijf op wat je doet. Ik zou het niet anders weten. Is het iets met HTML.

lettertype outlook 2007.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan