Outlook 2007 loopt vast bij openen agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilberg

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Sinds een aantal dagen stuit ik op het probleem dat Outlook vastloopt, wanneer ik de agenda wil openen. Op dat moment werkt alleen het "hard" sluiten nog, via CTRL + ALT + DEL.

Ik heb, na wat uitproberen, ontdekt dat door "verplaatsing" van ARCHIVE.PST het probleem is opgelost:
Outlook kan weer gewoon geopend worden, al krijg ik wel de melding dat ARCHIVE.PST niet gevonden kan worden. Door dit te annuleren, kom ik gewoon verder en heb weer toegang tot mijn mail (maar dat had ik al) en kan ook weer mijn agenda openen.
Het mag logisch zijn: Het archief is niet meer te openen.

Deze "halve" oplossing werkt voor nu even, maar ik wil weten HOE ik het ARCHIVE.PST probleem weer kan oplossen en weer in het bezit kom van een compleet, goed werkend OUTLOOK.

Vermeldenswaardig is misschien nog wel dat het ARCHIVE.PST ongeveer 620 MB groot is.:confused:

Laatst bewerkt:
Als je outlook opent en je krijgt die melding dat je archive.pst niet gevonden kan worden, krijg je dan ook een scherm waarmee je kan bladeren?

Zo ja blader dan naar de locatie waar de archive.pst staat.

Ja, maar als ik dat doe is het archive wel weer gevonden, maar loopt mijn agenda weer vast......
(Ik kan dus bladeren en het vinden):confused:

De uitleg die gegeven wordt op de microsoft site gaat over het Postvak In en niet over het archive.pst.
Ik weet dus ook niet of ik dit dan zomaar kan doen.

Als noodoplossing heb ik nu maar het archive in een andere map geplaats, zodat ik in ieder geval "gewoon" bij mijn agenda kan. Het is echter niet mogelijk te archiveren én ik moet bij het openen van Outlook de foutmeldingen wegklikken.

Ik zoek een betere oplossing.......:confused:

mogelijke oplossing

Had hetzelfde probleem. Na meerdere niet gelukte oplossingen te hebben geprobeerd, heb ik de mappen Verzonden Items e.d. vrijwel leeggemaakt. En voilá, de agenda opent weer naar behoren ! Misschien een idee voor de volgende met hetzelfde probleem ?:)

Topic is uit 2009 en dus niet meer actueel. Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan