frans kooijman
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2008
- Berichten
- 528
Wie kan me helpen een (zeer) irritant probleem op te lossen?
Als ik vanuit een bepaald administatiesysteem een digitale invoice maak, dan komt er een mail met de factuur uit (factuur als .pdf) in de bijlage (Office Outlook 2007).
In deze mail moet ik soms tekst copy/pasten.
In XP minimaliseer ik de mail, open een andere mail (waar de gewenste tekst in sta) en voer de copy/paste moeiteloos uit.
Echter in Vista kan ik wel de mail + .pdf minimaliseren, maar geen andere mail openen! Ik moet dan de hele mail afsluiten, eerst copy/pasten en dan weer opnieuw de factuur + pdf laten versturen.
Zeer omslachtig. Volgens de support afdeling van het administratiesysteem is dit een Windows instelling. Denk dat dit ook klopt, omdat het in XP wèl kan. Lijkt dus iets van Vista of iets in mijn Windows instellingen voor Outlook?
Wie weet waar ik dit kan instellen?
Thanks
Frans
Als ik vanuit een bepaald administatiesysteem een digitale invoice maak, dan komt er een mail met de factuur uit (factuur als .pdf) in de bijlage (Office Outlook 2007).
In deze mail moet ik soms tekst copy/pasten.
In XP minimaliseer ik de mail, open een andere mail (waar de gewenste tekst in sta) en voer de copy/paste moeiteloos uit.
Echter in Vista kan ik wel de mail + .pdf minimaliseren, maar geen andere mail openen! Ik moet dan de hele mail afsluiten, eerst copy/pasten en dan weer opnieuw de factuur + pdf laten versturen.
Zeer omslachtig. Volgens de support afdeling van het administratiesysteem is dit een Windows instelling. Denk dat dit ook klopt, omdat het in XP wèl kan. Lijkt dus iets van Vista of iets in mijn Windows instellingen voor Outlook?
Wie weet waar ik dit kan instellen?
Thanks
Frans