Outlook 2007 print mails vanuit verkeerde papierlade

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwin

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Wanneer ik een mail wil printen van uit Outlook 2007 wordt deze altijd vanuit de verkeerde papierlade geprint.

Bij de printerinstellingen staat de juiste printer ingesteld en dat de printer uit lade 2 moet printen.
Wanneer je in Outlook kijkt naar de printer-instellingen staat bij papierlade Automatisch selecteren. Ook wanneer je dit wijzigt naar Lade 2, wordt toch geprint naar lade 1.

Weet iemand hiervoor een oplossing ?

Printer is een Brother MFC 6490.
Outlook 2007 icm Windows XP

Bij mijn weten houd outlook deze soort instellingen niet vast.
Outlook afsluiten en de instellingen staan weer op standaard.

Geen idee of dit helpt, maar ik denk dat je de pagina-stijl "Memo" moet gaan aanpassen.
Zie bijlagen hoe dat in Outlook 2010 geregeld is (ik neem aan dat dat niet fundamenteel verschilt van Outlook 2007).

Tijs.

Bijlagen

• outlook2010_afdrukstijlen2.JPG
    outlook2010_afdrukstijlen2.JPG
    52,1 KB · Weergaven: 1.183
  • outlook2010_afdrukstijlen.JPG
    outlook2010_afdrukstijlen.JPG
    74,8 KB · Weergaven: 767
Dat is misschien wel mogelijkheid. Ik ben nu aan het werk. Als ik vanavond thuis ben, zal ik dit zeker uitproberen.

Wordt vervolgd !

En ik heb het uitgeprobeerd en het probleem is opgelost. Bij de stijl voor memo (zoals ik het wilde printen) de juiste papierlade ingesteld en nu wordt wel vanuit juiste lade geprint.

Tijs hartelijk dank !

@ nalieke Dit is de sectie Office, dus geen open office. Bovendien breek je in in iemand anders zijn of haar topic. GRaag een eigen vraag openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan