Outlook 2007 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo ik heb een nieuwe installatie windows gedaan en outlook 2007 werkte even goed toen heb ik mail's terug in gezet nu zegt hij dat parameterwaarden niet goed staan. Ik kan ook niet meer bij mijn Account's komen wie weet dit ?

Hoi,

Omdat je zowel niet meer bij je gegevens kunt, áls de accounts niet in orde zijn, heeft dit niets met het gegevensbestand te maken.
Er is waarschijnlijk iets met de installatie niet goed gegaan.
Is het mogelijk naar een herstelpunt terug te gaan, net voordat het nog wél goed ging.

Om te controleren of je MsOff moet herinstalleren, of installatieherstel (vanaf de DVD-van MsOff):
Maak onder Windows een nieuwe (tijdelijke) gebruiker aan en kijk of Outlook hier wél goed functioneert.

hoi ik heb een herstel punt terug gezet en hij heeft niks veranderd windows stond er net nieuwe op zeg maar denk dat ik windows nog een keer op nieuwe op zet

hoi ik heb een herstel punt terug gezet en hij heeft niks veranderd windows stond er net nieuwe op zeg maar denk dat ik windows nog een keer op nieuwe op zet

Hoezo Windows ...?????
Het gaat om MsOffice, tenminste als je niet Outlook Expres bedoelt ....
Dus moet je met de dvd van office installatieherstel uitvoeren om te kijken of dat helpt.
Lijkt me minder omslachtig en met meer kans van slagen dan een volledige recovery van je pc ..... toch?

Hij doet het weer weet nietwat wat maar heb windows weer opnieuwe opgzet en werkt nu weer
Bedankd voor mee denken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan