Outlook 2007 PST-bestand in Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroennagtegaal

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2013
Goedenavond,

Ik heb vanmiddag een upgrade uitgevoerd van Windows Vista naar Windows 8. Ik was me er helaas niet van bewust dat daarmee ook mijn Office-pakket verwijderd zou worden.

Nu is het (opnieuw) installeren van het Office-pakket niet zo'n problem, maar ik had in Outlook 2007 wel een behoorlijk .PST-map met gearchiveerde mail die ik nu nergens meer terug kan vinden. Is deze PST-map nu ook verwijderd, of kan ik deze nog op de één of andere manier terughalen?

Graag advies!

Met vriendelijke groet,
Jeroen Nagtegaal.

heb je al gezocht op je harddisk naar *.pst via verkenner.
Met een upgrade zou dit niet verwijderd zijn.
Of heb je een format gedaan?

Nu weet ik niet waar je nu allemaal in kijken kunt, maar (als je nog steeds in Documents etc. de spullen terugvindt
Kijk of het oude .PST bestand in dat geval misschien hier staat:
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\
[Het zou kunnen dat je er 2 .PST bestanden aantreft: 1 die de nieuwe is en 1 die de oude is. De naam is namelijk afhankelijk van de naam die je aan het Outlook-profiel gaf bij aanmaken.]
Het is doorgaans een verborgen map, dus probeer er 'rechtstreeks' naar toe te gaan:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %userprofile%\Appdata\Local\Microsoft\Outlook
of
[Windows-toets]r toetscombinatie -> C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook\

Tijs.

Laatst bewerkt:
Via zoekmethode inmiddels een .PST-bestand gevonden. Probeer later deze week of ik die weer geopend krijg via Outlook. Voor nu dank voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan