Outlook 2007: Sjablonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdo1984

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Berichten
54
Hoi hoi,

Een collega van mij heeft een aantal e-mailsjablonen aangemaakt en deze zijn bij haar terug te vinden onder het Acties > en dan helemaal onderaan staan een aantal van die sjablonen (Nieuw.....). Ze klikt er een keer op en vervolgens komt het e-mailsjabloon naar voren. Erg handig, maar ze weet niet meer hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen.

Ik kom er ook niet uit, dus graag jullie hulp. Zie de bijlage, dan is het duidelijk wat ik bedoel.

Bedankt voor jullie hulp.

Groet, Lotte
 

Bijlagen

  • Doc2.pdf
    22 KB · Weergaven: 76
Open een nieuw e-mailbericht en maak hem zoals jij dat wilt.
Bovenaan zie je een aantal tabs Bericht Invoegen - Opties - tekst opmaken - Ontwikkelaars.
(Wanneer je Ontwikkelaars niet hebt druk je op de Office knop en kies onderaan voor editor opties en zoek naar het vakje Tabblad ontwikkelaars op het lint weergeven en klik deze aan).
Ga naar het tabblad Ontwikkelaars en kies voor Publiceren en sla hem op.
Sluit je emailbericht.
Ga naar Bestand >> Nieuw >> Formulier kiezen
De rest wijst zichzelf denk ik.

Succes
 
Hoi,

Bedankt voor je hulp, maar dit wist ik al. Het enige waar ik nog mee zit is dat als ik bij mijn collega in Outlook kijk en ga naar Acties, dan zie je onder acties een aantal opdrachten staan, zoals Nieuw E-mailbericht, Opvolgen, Beantwoorden, etc. Helemaal onderin staat Snelkoppeling kopieren. Hieronder staan bij mijn collega dus die sjablonen. Ze klikt dan op de naam van het sjabloon en het e-mailsjabloon wordt geopend. Zie ook de bijlage in mijn eerste post.

Ik wil dus graag weten hoe ik er voor kan zorgen dat de e-mailsjablonen hier komen te staan, zodat je niet steeds via Bestand > Nieuw > Formulier kiezen de sjablonen hoeft te kiezen.

Gr. Lotte
 
Heb je al een antwoord ontvangen hoe je deze onder Acties kunt krijgen? Ben ook wel benieuwd namelijk!
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van 2009, oude topics mogen met rust gelaten worden.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan