Outlook 2007 : Soda PDF creator verandert mijn lettertype

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerde

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
13
Allen gegroet.

Ik heb een tijdje PDF software gebruikt (naam :Soda) en gedurende deze periode stond er plots een Soda tab in mijn Microoft Outlook 2007 op de bovenste lijn, naast de tab "Bericht".
Dat stoort me niet, maar sedertdien verandert mijn lettertype steeds weer in Tahoma 10.
Ik veronderstel dat deze "Soda" de boosdoener is ..

Weet iemand hoe ik die Soda en alles wat hij veranderd heeft re uit smijt en terugkeer naar mijn vorige vrijheid om mijn lettertype (en ik weet niet wat meer ...) zelf te bepalen.

Dank op voorhand
 
Hartelijk dank voor Uw antwoord.
Soda PDF is geen adware, maar een gratis PDF tool die zeer nuttig was, maar, zoals hierboven beschreven hebben ze blijkbaar aan mijn outlook 7 "gefoefeld en dat ambeteert me nu ...

Ik ben je link gaan volgen en uitgekomen bij het feit dat mijn windows 10 niet geupdated is (wist ik eigenlijk reeds) en ook die helplink slaagde er niet in de Windows update succesvol uit te voeren ..
vraagje : onafhankelijk van mijn outlook probleem, wil ik natuurlijk ook die update uitvoeren .... maar kan dit mischien toch ook mijn outlook-probleem (lettergrootte) oplossen ??

Mijn window update mislukte ook weer en ik kreeg volgend bericht :

quote
Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x80080005)
unquote

hoe los ik dit op ?

Nogmaals dank en beste groeten
 
Normaal laten programma's weten wat ze gaan doen.... en als ze dit doen "gefoefeld".... is dat geen normaal gedrag en dringt het programma zich op, adware-achtig dus...
En dan ook nog het lettertype aanpassen...
Ik zou toch een andere tool uitzoeken, geen helper die deze tool Soda PDF gaat testen om jouw specifiek probleem op te lossen.
Er zijn vast wel andere (gratis) pdf tools die dit probleem niet hebben.
Vraag hier effe rond wat zo een pdf tool allemaal moet kunnen en mogelijk komt er een tip en ben je van al dat gedonder af.

PS: Effe geduld met die update, anders kom je er op terug.
Tip: Heb je je systeem al met een virusscanner gescand? Voor de zekerheid.
Eventueel de gratis tool Malwarebytes ook draaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan