Outlook 2007 start maar 1 maal op per sessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
295
Hallo,

Ik heb oulook 2007 op mijn pc met windows vista. Steeds als ik oulook opstart voor de eerste keer als mijn pc opnieuw opgestart is, opend hij hem gewoon. Maar als ik outlook dan afsluit en later opnieuw probeer te openen dan doet hij het niet.
Als ik dan in het taakbeheer kijk zie ik dat er wel een outlookprocces aan de gang is, maar er verschijnt verder niets in beeld.

De volgende keer dat ik dan outlook opstart vraag hij of ik hem in veilige modus wil openen.


Is het trouwens mogelijk om outlook geminimaliseerd in je systemtray te late staan als je bezig bent?
 
Het eerste klinkt als een foute Add-In. Je kunt alle Add-Ins even uitzetten en dan Outlook afsluiten en opnieuw starten. Mocht dit werken dat kun je de Add/Ins één voor één weer aanzetten en zo kijken welke Add-In zorgt voor de problemen. Werk dit niet, dan moet je mogelijk Outlook opnieuw installeren...

Voor het uitzetten van Add-Ins:
- klik op Tools, Options
- tabblad "Other"
- klik op "Advanced Options"
- klik op "Add-In manager..." en vink alle Add-ins uit (klik op OK)
- klik op "COM Add-Ins..." en vink alle Add-ins uit (klik op OK)

Het minimaliseren naar de tray (helemaal rechtsonderin) gebeurt bij 2003 (en dus ook 2007?) automatisch. Je ziet dan ook Outlook nog staan in de takenbalk onderin. Wil je dat niet, dan kun je op het icoontje in de tray klikken met de rechtermuis en "Hide When Minimized" klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan