Outlook 2007 syncen met Galaxy SII

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Heeft iemand inmiddels al iets gevonden hoe je je contactpersonen en agenda en taken kunt syncen met een Galaxy SII?
En dan bedoel ik niet de truuk via Gmail, maar gewoon rechtstreeks.
Ik ben er inmiddels achter dat er een programmaatje voor bestaat van €49,95, maar dat moet toch goedkoper kunnen lijkt mij.

Was het maar zo simpel.
De Galaxy leest geen .pst of andere exportmogelijkheid van Outlook 2007 namelijk.
Dus je kunt geen Contactpersonen of Agenda exporteren en dan importeren ;-)

Weet geen manier zonder Google, maar ik gebruik "Google Calendar" en "Google Outlook Contact Sync" , om mijn Outlook agenda met Android de syncen. Het is wel zo, dat het dus met je Gmail agenda en contact personen gesynchroniseerd wordt.

Via de synchronisatie van Android zelf, komen de agenda items op mijn telefoon.

Laatst bewerkt:
Zoals ik mijn vraag al aangaf, is de truuk met Gmail/Google mij bekend.
Ik gebruik nu even de trial versie van Companion Link en dat gaat gelikt.
Maar goed, dat kost dus met korting $39,95 ;-)

Ik heb er ook naar gezocht, omdat ik een makkelijk alternatief zocht, echter zonder te betalen is de gmail/google truc het enige wat ik toen kon vinden. (dag of twee zoeken)

En waarom werkt KIES hier dan wel? Contactpersonen en agenda. Geen probleem.

Nadeel is dat je geen synchronisatie via internet hebt, maar dat was in deze de vraag ook niet.

Ik krijg niet de info uit Outlook 2007 van mijn contactpersonen en agenda geïmporteerd in mijn Galaxy S2.
Als jij daar een andere methode voor hebt, zodat ik ook in mijn Agenda verschillende kleuren heb voor verschillende categorieën bijvoorbeeld, hou je vooral niet in en deel het met mij en de wereld.
Ik zou je daar erg dankbaar voor zijn.
Dus steek van wal alsjeblieft!

En ik wil ook geen sync via internet, maar tussen mijn PC en mijn Galaxy S2.

Laatst bewerkt:
Dankzij Roger mij nog heel fanatiek op KIES gestort en ik denk dat het gaat lukken.
Dank Roger.

Nou, ik ben er wel achter dat je door de veelzijdigheid en alle verbindingen die zo'n telefoon maakt, wel erg moet opletten.
Via KIES gaat synchroniseren inderdaad goed, maar let op wanneer je ook je Contactpersonen en Agenda in Google hebt staan, want dan komt alles dubbel in je telefoon te staan.
Klopt m.i. niet helemaal met het begrip synchroniseren wat mij betreft, maar goed.
Even opletten dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan