Outlook (2007) synchroniseren met Iphone (4S)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vosdrenthe

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Hallo mensen,

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem, ik wil graag dat wanneer ik een afspraak maak of accepteer in outlook deze ook op mijn Iphone verschijnt.
Andersom werkt het wel, wanneer ik via iphone of icloud afspraak maak verschijnt het wel in Outlook.

Ik maak gebruik in Outlook van een Gmail account. Daarnaast heb ik ook Icloud op mijn computer --> icloud account staat op mijn hotmail adres.

Heb al meerdere pogingen gedaan, onder andere het stappenplan via Itunes ( werkt niet bij mij ).
En ook heb ik zoals hierboven vermeld Icloud geïnstalleerd op mijn pc.

Alvast bedankt voor de reacties!

Hallo Vosdrenthe. Ik zal proberen je te helpen, maar weet het niet zeker. Ik heb geen iphone. Lees hier eens. Klikje iphoneclub

Bedankt voor de moeite, alleen kan ik hier niks mee.

Ik wil graag wanneer ik een afspraak maak in Outlook deze ook op mijn Iphone verschijnt zonder dat ik deze hoef te verplaatsen naar Icloud agenda. ( dit wil ik niet omdat ik dan niet meer kan zien wie uitnodigingen accepteert / weigert. )

Ook met deze link kan ik niks aangezien de link een beschrijving geeft hoe het zou werken met een Apple PC.
Ik heb een Dell laptop met windows 7 en outlook 2007.

Wellicht een programma downloaden die zowel met Windows alsmede met Apple kan werken m.b.t. synchroniseren. Iets met iCloud Control Panel 2.1.2 for Windows en van daaruit werken. Het moet toch ergens kunnen. Ik zou het verder niet kunnen verklaren. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan