Beste mensen,
tot voor kort gebruikte ik Outlook 2007 voor twee e-mailaccounts: 'aaa'@kpnmail.nl en 'bbb'@kpnplanet.nl. Deze openen op het scherm als één map.
Nadat ik 'aaa'@kpnmail heb verwijderd en 'ccc'@kpnmail.nl heb toegevoegd, moet ik bij het openen van Outlook tweemaal mijn wachtwoord invoeren om erin te komen. Daarna werkt alles zoals voorheen.
Het is geen groot probleem, maar wel hinderlijk.
Volgens KPN, die ik hierover vrijdag 47 minuten aan de lijn had, ligt dit niet aan de instellingen van KPN, maar moet het aan Outlook liggen.
Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet doen om dit op te lossen?
Iets anders is dat ik vanuit het Outlook-adresboek geen adres kan activeren om een bericht aan te verzenden of om een adres toe te voegen. Misschien hebben jullie hiervoor ook een tip. Wat wel lukt is het e-mailadres openen via eigenschappen en dan het adres kopieren en in het bericht plakken. Ook dit is lastig.
Ik ben benieuwd!
Met vriendelijke groet,
Mevangi.
tot voor kort gebruikte ik Outlook 2007 voor twee e-mailaccounts: 'aaa'@kpnmail.nl en 'bbb'@kpnplanet.nl. Deze openen op het scherm als één map.
Nadat ik 'aaa'@kpnmail heb verwijderd en 'ccc'@kpnmail.nl heb toegevoegd, moet ik bij het openen van Outlook tweemaal mijn wachtwoord invoeren om erin te komen. Daarna werkt alles zoals voorheen.
Het is geen groot probleem, maar wel hinderlijk.
Volgens KPN, die ik hierover vrijdag 47 minuten aan de lijn had, ligt dit niet aan de instellingen van KPN, maar moet het aan Outlook liggen.
Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet doen om dit op te lossen?
Iets anders is dat ik vanuit het Outlook-adresboek geen adres kan activeren om een bericht aan te verzenden of om een adres toe te voegen. Misschien hebben jullie hiervoor ook een tip. Wat wel lukt is het e-mailadres openen via eigenschappen en dan het adres kopieren en in het bericht plakken. Ook dit is lastig.
Ik ben benieuwd!
Met vriendelijke groet,
Mevangi.