Outlook 2007: van ontvangen vergaderverzoek automatisch herinnering verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appievee

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Van collega's ontvang ik regelmatig vergaderverzoeken met daarin een herinnering ingesteld (bijv. 15 min voor het overleg).

Aangezien mijn agenda ook synchroniseert met mijn telefoon, komt deze herinnering dus ook in de telefoon te staan. Die gaat dan ook weleens op ongepaste momenten af, omdat ik dan vergeten ben, de herinnering er handmatig uit te halen.

Daarom mijn vraag: Is het mogelijk om de herinneringen automatisch te verwijderen uit de ontvangen vergaderverzoeken van derden?

Alvast bedankt!

Albert

Klik op Opties in het menu Extra. Schakel dan op het tabblad Voorkeuren in de groep Agenda het selectievakje Standaardherinnering uit.

Of bedoel je dat je alleen de herinneringen van derden niet meer wil en die van jouw zelf wel?

Het gaat mij om vergaderverzoeken die ik van anderen ontvang.

Zelf heb ik mijn herinneringen standaard uit staan. Maar als je van collega's vergaderverzoeken ontvangt staan die doorgaans wel aan. Het zou voor mij makkelijk zijn als je die er automatisch uit kan filteren en dat je dat niet elke keer handmatig moet doen.

Met als einddoel dat ik nooit herinneringen krijg van zowel eigen items als die van collega's.

Groet, Albert

Ga een naar je agenda en klikt eens Extra --> Opties --> tabblad Overige --> Geavanceerde opties... --> Herinneringsopties... --> Vinkje weghalen voor De herinnering weergeven en Geluidsfragment afspelen en afsluiten met OK --> OK --> OK. #Ter info: Deze procedure geldt alleen voor alle nieuwe binnenkomende afspraken. Je bestaande afspraken zul je per stuk moeten "unchecken". Ik ben benieuwd..

Dit zou inderdaad wel eens de oplossing kunnen zijn.

Echter is dat scherm op m'n werk voor mij niet toegankelijk (geen admin-rechten), dus moet dit via de Servicedesk gaan regelen.

Wordt vervolgd,

Helaas voor mij, is dit iets wat niet aangepast gaat worden speciaal voor mij.

Dus mijn 'probleem' is nog niet opgelost, maar ik kom er om organisatorische redenen niet doorheen.

Ik heb het vermoeden dat de tip van henkiebeej klopt alleen ik kan het niet testen in mijn werkomgeving.

Merci, voor de medewerking!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan