Outlook 2007 verbinding met Exchange 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

glimmer1980

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
20
Hallo,

Ik ben thuis een beetje aan het experimenteren met exchange 2007.
Ik heb 1 DC met windows 2008 + outlook 2007 geïnstalleerd. Ook heb ik een member server 2008 met exchange 2007 geïnstalleerd. Pingen naar elkaar gaat prima. Ik kan OWA benaderen en ik kan mail verzenden en ontvangen via OWA.

Nu wil ik outlook 2007 koppelen met exchange. Ik start outlook 2007 op en hij gaat kijken naar mijn gebruiker. Deze vind hij netjes en ook de certificaat gaat goed alleen daarna komt een popup scherm voor mijn gebruikersnaam en wachtwoord en hier kom ik niet verder. Als ik mijn wachtwoord intik en oke klik verschijnt de melding:

"De naam is onbekend. De verbinding met de exchange server is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien."

Ik heb alle firewalls voor de test even uitgezet, maar dat maakt niets uit.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

PS: heeft iemand trouwens ervaring met startcom SSL certificaten?

Groeten Ramon
 
De optie "Bij verbinding direct verzenden aanstaan" kan ik zo even niet vinden binnen outlook 2007.

Het is wel zo dat als ik binnen de account instellingen op het tabblad "beveiliging" de optie "netwerkbeveiliging bij aanmelding" van "negotiate verificatie" omzet naar NTLM dat ik dan wel kan aanmelden zonder dat ik een aanmeldscherm krijg.

Ik zou graag "negotiate verificatie" willen gebruiken. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Groeten Ramon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan