Outlook 2007 zenden/ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lies120

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
Goede middag,
ik gebruik office 2007 outlook,als ik deze opstart; gaat normaal gezien, het progje, de mails van de server binnenhalen.

Nu doet die het niet; ik moet zelf de knop zenden/ontvangen drukken.
Maar dan blijft hij zoeken ,naar mails ,zonder stoppen,en de mails komen niet binnen.

in instellingen zenden/ontvangen heb ik niet gewijzid.daar staat alles normaal.
wel kreeg ik de voorbije dagen ,de vraag om men paswoord te bevestigen.

Wat zou er missen, lopen ?
bedankt voor de reacties

Anne-Lies.

Het kan ook een probleem zijn bij je provider of dat er iets gewijzigd in daar.

Bijna elke provider heeft ook de mogelijkheid om je email te lezen via Webmail. Via deze pagina kun je overal met een internetverbinding je mails lezen/versturen etc.

meestal begint het met : webmail.providernaam.nl (zonder www ervoor) Maar als je even naar de website gaat van de proivder kun je het juiste adres wel vinden.

Kijk even of jouw provider dit heeft en probeer daar met je inloggegeven in te loggen. Als dat allemaal goed gaat weet je dat je inlognaam en wachtwoord nog steeds goed zijn.

Lukt dat niet dan is er dus iets veranderd of het de provider problemen. In beide gevallen dien je dan even contact op te nemen met je provider.

Lukt het wel dan even het account opnieuw instellen in Outlook door de gegevens opnieuw in te typen. Lukt het dan nog niet dan via Extra --> Accountinstellingen het account selecteren en verwijderen. Daarna deze opnieuw aanmaken. Dat lost soms het probleem ook op. Dan is er iets beschadigd en door het opnieuw aan te maken los je dat op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan