Outlook 2010: afbeeldingen en Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Sinds een week heb ik ineens geen afbeeldingen meer in nieuwsbrieven. Bovendien geeft Hotmail continue fouten aan bij ontvangen/verzenden.
Advies van Outlook opgevolgd en Outlook hersteld. Geen resultaat.

Zijn er misschien weer wijzigingen doorgevoerd waar gebruikers rekening mee moeten houden?

Mhh, Hallo Chopra. Ik zal proberen je te helpen.

Windows live Hotmail, moet je volgens mij samen laten werken met outlook 2010. Account in outlook gebruiken.

De "Microsoft outlook connector voor Windows live Hotmail" moet je hebben hebben. (installeren)

Volgens mij moet je wel even kijken of je de 32 bits of de 64 bits moet hebben. (Belangrijk) anders werkt het niet goed.

De Outlook Connector maakt synchronisatie van e-mailberichten, agenda-items en contactpersonen in twee richtingen tussen Outlook en Windows Live Hotmail mogelijk, inclusief Windows Live Calendar. Succes.

Wat zijn de continue fouten.??

Laatst bewerkt:
Hi Manamana, ja, die connector gebruik ik al jaren maar geeft dus ineens problemen. Kan proberen hem opnieuw te installeren.
Hinderlijker vind ik de afbeeldingen die niet meer verschijnen in nieuwsbrieven.:confused:

Ik zocht nog naar wat informatie voor je. Klik.

Misschien verschaft dit wat duidelijkheid.

Ik lees dit.
Als u het wachtwoord van uw Windows Live Hotmail-account wijzigt, moet u de informatie ook in Outlook bijwerken. Eerst wijzigt u uw wachtwoord op de Windows Live Hotmail-website en vervolgens werkt u het wachtwoord bij dat in Outlook is opgeslagen.

Laatst bewerkt:
Hotmail is even secundair probleem - met weer dank voor je link, maar het niet verschijnen van afbeeldingen in nieuwsbrieven, dat wil ik wel heel snel proberen op te lossen.

Dankjewel, ik ga kijken! Ja, dag en nacht actief en af en toe nog wat slapen :)

Ah, ik zie het. Je hebt de aanwijzingen van Outlook.com. Het zijn om wat specifieker te zijn (ik begrijp nu de vergissing) Gmailaccounts die geen afbeeldingen in nieuwsbrieven weergeven. Ik heb begin dec. geen Ziggo meer. Mogelijk dat Gmail ook instellingen kent die dit kunnen wijzigen.
Ik ga even kijken....

Laatst bewerkt:
Volgens mij zend Gmail afbeelding mee met nieuwsbrieven en kun je die gelijk openen als je dat wilt.

Ik dacht dat ze dit al doen, of het komt eraan bij de nieuwste uitrol van Gmail. Maar inderdaad wellicht kun je dat even nakijken.

Succes en ik hoor het wel weer. En wellicht weer tot ziens he. :)

Oeps, ben ik n og even kon het niet laten. :P Ik zie dat dit al gaande is. klik

Laatst bewerkt:
Vandaag weer naar (kunnen) kijken en ... opgelost!
Bleek een probleem met de activering te zijn. v.w.b. Hotmail/Outlook.com: gerepareerd en ook weer ok. :thumb:

Fijne dagen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan