frans kooijman
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2008
- Berichten
- 531
Hi,
Ik loop vast bij het instellen van een afwezigheidsbericht in Outlook 2010.
Ik heb een Microsoft Exchange mailbox, waar ik dit bericht op wil zetten.
Ik vul van...tot (tijdspan) in, buiten mijn organisatie, type de afwezigheidstekst,
Klik op button Regels, heb een regel toegevoegd met beantwoorden met sjabloon.
In de sjabloon heb ik ook de mailtekst ingevoerd.
Maar als ik alles weg klik met OK, verschijnt de error:
"U hebt geen automatisch antwoord ingevoerd.
Hierdoor worden er geen automatische antwoorden verzonden. De regels voor automatische antwoorden werken wel.
Wilt u doorgaan zonder automatisch antwoord?"
Dat wil ik natuurlijk niet, maar wat doe ik fout??
Frans
Ik loop vast bij het instellen van een afwezigheidsbericht in Outlook 2010.
Ik heb een Microsoft Exchange mailbox, waar ik dit bericht op wil zetten.
Ik vul van...tot (tijdspan) in, buiten mijn organisatie, type de afwezigheidstekst,
Klik op button Regels, heb een regel toegevoegd met beantwoorden met sjabloon.
In de sjabloon heb ik ook de mailtekst ingevoerd.
Maar als ik alles weg klik met OK, verschijnt de error:
"U hebt geen automatisch antwoord ingevoerd.
Hierdoor worden er geen automatische antwoorden verzonden. De regels voor automatische antwoorden werken wel.
Wilt u doorgaan zonder automatisch antwoord?"
Dat wil ik natuurlijk niet, maar wat doe ik fout??
Frans