Outlook 2010 configureren voor Yahoo Mail en Calendar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonisse1

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Goedemiddag,

ik heb een aantal keren Outlook proberen te configureren voor Yahoo Mail, echter ik krijg geen juiste verbindingen met de Servers. Alle stappen ben ik precies zo doorgelopen zoals wordt uitgelegd op internet. Doe ik iets simpels fout?
Kan ik e.e.a. wel gelinkt krijgen?

Alvast hartelijk dank!

Groet,
David Antonisse

Het is misschien makkelijk als je een linkje geeft met de stappen die je op internet vond. Dan weten we pressies wat je hebt gedaan.

bedankt alvast

Goedemorgen Thobas,

deze link heb ik gebruikt om zaken in te stellen:
http://help.yahoo.com/kb/index?locale=en_US&y=PROD_ACCT&page=content&id=SLN4666

Mijn inbox kreeg ik uiteindelijk wel in Outlook. Ik wil graag webmail en Outlook synchroniseren vwb mail, agenda en taks.
Bij gmail lukt me dit redelijk, maar mijn Yahoo account blijft problemen geven.
Als ik zo op internet nakijk lijken deze problemen zich vaker voor te doen.

Ik heb de mailservers ingesteld, de poorten ingesteld en SSL aangevinkt.

Vriendelijke groet,
David Antonisse

Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw reacties. Mijn probleem is echter helaas nog niet opgelost.

Voor outlook heb ik een gmail account geconfigureerd, dat was geen probleem en snel klaar. Ik krijg dan ook mijn agenda gesynchroniseerd, dit is natuurlijk ook heel prettig.

Voor yahoo lukt beide mij niet. Eigenlijk is dit ook de reden dat ik nu gmail gebruik, ik wil kunnen synchroniseren met outlook.

Als iemand nog een tip heeft. Overigens heb ik de inbox van yahoo wel kunnen overzetten naar yahoo, ik heb echter het account weer verwijderd omdat het niet compleet is.

Hartelijk dank!

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan