Outlook 2010 contacten herstellen mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

HanvdHeide

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Per ongeluk heb ik mijn contactenlijst in outlook 2010 gewist.
Geen probleem zou je zeggen: ik zet een vorige versie terug. Maar dat lukt niet.
Ik heb twee manieren geprobeerd:
1) het bestand outlook.pst vanaf mijn reservekopie probeer ik terug te plakken, maar dat lukt niet.
2) ik ga met de verkenner naar outlook.pst (C:\gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook) en klik met mijn rechtermuisknop op outlook.pst. Ik kies uit de mogelijkheden "Vorige versie terugzetten". Maar als ik een herstelpunt aanklik en vervolgens op 'terugzetten' lijkt het even goe dte gaan, maar dan wordt het proces onderbroken en een popup-melding: "De bewerking kan niet wordern voltooid omdat de map in een andere programma is geopend. Sluit de map en probeer opnieuw."
Bij beide manieren krijg ik deze melding, terwijl de map niet in gebruik is dat weet.
Wat kan ik doen?
Alvast bedankt voro je hulp.
Han

1. waarom niet?
2. start de machine op, open dus NIET Outlook en voer dan 2 uit. Die melding m.b.t. in gebruk zijn zou je dan niet moeten krijgen.

Sluit outlook en beeindig alle processen die deze map in gebruik kunnen hebben zoals outlook.exe.
Processen beëindigen is mogelijk met behulp van taakbeheer (deze is te bereiken via CTRL+ALT+DEL)

Bedankt

Bedankt.
Na de tweede herstart lukte het om het probleem op te lossen zoals jullie hebben aangegeven.
Ik heb mijn adressen weer terug! Dank je wel.
Han

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan