Outlook 2010 Dubbele mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanRob64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
Na een crash heb ik een compleet nieuwe install gedaan dus ook van outlook 2010. Nu krijg ik mijn email dubbel binnen. Ik heb, net als hiervoor 2 accounts aangemaakt. Eén account met het standaard mailadres van upc en een met het door mijzelf gemaakt mailadres van upc.

Ik krijg nu 2 accounts in beeld waar ik hiervoor een "nieuw bericht" maakte en van daaruit kon kiezen vanaf welke account ik kon verzenden.

Iemand een idee hoe ik van de dubbele mails afkom??

Dubbele items verwijderen

Bij het doorvoeren van een systeemwijziging of bij synchronisatieproblemen komt het wel eens voor dat Outlook-items (zoals e-mailberichten, contactpersonen, agenda-afspraken, taken en notities) dubbel in de Outlook-database terecht komen.

Dubbele items in het Outlook-archief kunnen met de gratis tools Outlook Duplicate Items Remover (download: www.vaita.com/odir.asp) en Outlook Duplicates Remover (download: www.slipstick.com/addins/mail_duplicates.asp, onderaan) eenvoudig worden opgespoord en verwijderd.

Voor beide tools geldt dat het verstandig is een back-up van het bestand OUTLOOK.PST te maken voordat items permanent worden verwijderd. Je weet maar nooit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan