@Huijb: Toch begrijp ik Krolik ook wel een beetje: Dergelijke meldingen zijn prima op te zoeken in Google.
@Topic-starter/OpaMisterC: Je meldde dat je met Hotmail geen probleem hebt, maar je schermafdruk gaat juist over je Hotmail(!)
Zie in je schermafdruk dat je Outlook op Offline werken staat(!) Je zult Outlook toch eerst op
Online werken moeten zetten...
Als je Outlook weer op Online werken hebt gezet én het toch om een ander e-mail account gaat dan je hotmail account én je het probleem nog hebt, geef dan een schermafdruk waar het probleem met dat
andere e-mail account wordt getoond.
Gaat het tóch om Hotmail, dan zijn de instellingen (voorzover je hotmail als POP/SMTP hebt opgezet, dus niet via de
Microsoft Office Hotmail Connector) als volgt:
Instellingsgegevens POP3/SMTP voor hotmail:
Server voor inkomende e-mail (POP3):
pop3.live.com
Poort: 995
Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
Server voor uitgaande e-mail (SMTP):
smtp.live.com
Poort: 587
Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
Ook vinkje in (kan in ander tabblad staan, zoals "Server voor uitgaande e-mail"): Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist.
Bolletje in: Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail
Inlognaam:
xxxx@hotmail.com
Wachtwoord: <het hotmail inlog-wachtwoord>
Ik heb nog het vinkje gezet bij "Een kopie van berichten op de server achterlaten", zodat ik mijn Postvak IN ook in een webbrowser kan raadplegen.
Succes,
Tijs.