Remy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
Zag de vraag al eens in een topic van vorig jaar (2010) voorbij komen en stond als opgelost, maar ik zie helaas geen oplossing? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/558372-ineens-geen-afbeeldingen-meer-in-e-mail-berichten-in-outlook-2010 Dus ik qoute bij deze de vraagsteller, omdat ik met hetzelfde probleem zit....
----------------------------------------------------------------------
ineens geen afbeeldingen meer in e-mail berichten in outlook 2010
Sinds gisteren zie ik in geen enkele e-mails afbeeldingen alleen maar een rode x met de tekst.
De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, Heeft een andere naam
gekregen of is verwijdert. controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.
Ps, dat geeft die ook aan bij nieuwe inkomende mails
En ik kan geen beveiliging kopje vinden bij opties
Wat moet ik hieraan doen?
----------------------------------------------------------------------------------
Met vriendelijke groet,
Remy

----------------------------------------------------------------------
ineens geen afbeeldingen meer in e-mail berichten in outlook 2010
Sinds gisteren zie ik in geen enkele e-mails afbeeldingen alleen maar een rode x met de tekst.
De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, Heeft een andere naam
gekregen of is verwijdert. controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.
Ps, dat geeft die ook aan bij nieuwe inkomende mails
En ik kan geen beveiliging kopje vinden bij opties
Wat moet ik hieraan doen?
----------------------------------------------------------------------------------
Met vriendelijke groet,
Remy