Outlook 2010 geeft geen afbeeldingen meer weer....

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Zag de vraag al eens in een topic van vorig jaar (2010) voorbij komen en stond als opgelost, maar ik zie helaas geen oplossing? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/558372-ineens-geen-afbeeldingen-meer-in-e-mail-berichten-in-outlook-2010 Dus ik qoute bij deze de vraagsteller, omdat ik met hetzelfde probleem zit....:(

----------------------------------------------------------------------
ineens geen afbeeldingen meer in e-mail berichten in outlook 2010

Sinds gisteren zie ik in geen enkele e-mails afbeeldingen alleen maar een rode x met de tekst.

De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, Heeft een andere naam
gekregen of is verwijdert. controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.

Ps, dat geeft die ook aan bij nieuwe inkomende mails

En ik kan geen beveiliging kopje vinden bij opties
Wat moet ik hieraan doen?
----------------------------------------------------------------------------------
Met vriendelijke groet,

Remy

Opgelost...!!!

Werd eigenlijk op het spoor gezet door mijn dochter die Live Messenger wilde installeren.
Deze gaf opeens een melding dat er geen internetverbinding was..:shocked:

Messenger kwam zelf met een evaluatie/test om het probleem op te lossen, daaruit bleek dat bij de lan instellingen de proxyserver was ingeschakeld. Blijkbaar maakt messenger contact via de instellingen van Internet Explorer en juist daar zat waarschijnlijk ook de crux...:p Omdat ik standaard Firefox als browser heb, was de link met o.a. Outlook niet direct duidelijk.

Mocht je dus vergelijkbare problemen tegenkomen ga dan in IE naar -> Internetopties -> tabblad 'verbindingen' -> LAN instellingen -> en haal daar alle vinkjes weg...

Voor mij waren ineens alle problemen verdwenen:P:P Alhoewel het nog onduidelijk is hoe dit is ontstaan, maar ja dat is meestal het geval..:rolleyes:

Groet,

Remy

Ik heb me zelf hier ook uren zot gezocht en geërgerd, talloze websites bezocht en alle tips uitgeprobeerd … tevergeefs. (windows 8)
Tot ik mij ineens herinnerde dat ik een tijd geleden steeds het verzoek kreeg om de update van java te installeren. Telkens ik dit probeerde (via de site van oracle), kreeg ik een foutmelding en lukte dit niet.
Deze keer probeerde ik het via de site van softonic en ja … gelukt!!! Alle afbeeldingen worden terug weergegeven in outlook 2010.
Ik hoop dat ik hiermee anderen op weg kan helpen. Veel success …

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan