outlook 2010 map verzonden mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

riavda

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Goede namiddag,

Eerst en vooral een heel gelukkig en gezond 2014!
Mijn vraag gaat over Outlook 2010 mailprogramma.
Na eerst al heel wat opgezocht te hebben via Google (ingewikkelde uitleg voor mij ) stel ik hier mijn vraag in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Gisteren heb ik nogal verstrooid en ondoordacht al de mails die in de map "verzonden" zaten aangevinkt en verwijderd.
Omdat er heel wat mails bij waren die ik echt moest bewaren zit ik nu in de problemen.

Is dit nog te herstellen? Kan ik dit zelf proberen met hulp?
Hartelijk dank u wel en vriendelijke groeten.

ik neem aan dat je al in de prullenbak hebt gekeken?

als ze daar niet staan kun je wellicht nog naar de optie:
- Extra --> verwijderde items herstellen.

(ik gebruik outlook 2007 maar ga er van uit dat 2010 deze optie ook wel zal hebben.)

Bedankt ScorpionX voor uw snelle interventie maar ik denk dat ik niet volledig was met mijn uitleg.
ook de map "verwijderde mails" doe ik steeds weg en zo zag ik mijn stommiteit pas nadien... Dus: aanvulling op mijn vraag "de mappen verzonden en verwijderde mails " zijn leeg en waardevolle verzonden mails zijn dus weg.
Is er nog een andere uitweg a.u.b.?
Hartelijk dank u wel.

Ik heb het laatste antwoord hierbij de juiste topic gezet. Tevens het topic naar de Outlook sectie verplaatst.

- Extra --> verwijderde items herstellen.
is voor items die ook niet meer in de prullenbak staan, kun je kijken of je die optie hebt?

Verwijderde items herstellen kan enkel met een Exchange mailbox. Mogelijk dat de vraagsteller daarvan gebruik maakt, maar ben bang van niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan