markdragon
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jun 2009
- Berichten
- 23
Beste,
Sinds ik laatst office 2010 heb geinstalleerd worden de bijlages in outlook niet meer automatisch herkend. Het gaat dan gewoon om word, excel of powerpoint documenten. Als ik de documenten eerst op de harde schijf opsla en dan open dan werkt het wel maar direct vanuit outlook openen dus niet. Als ik het bestand eerst opsla en dan bij het openen aangeeft dit bestand altijd openen met.... dan werkt het bij de volgende mail met eenzelfde bijlage wel.
Iemand een idee waarom office zijn eigen bestanden niet direct herkend? Ik moet binnenkort nog meer pc's met office 2010 gaan voorzien en het zou makkelijk zijn als die wel alles direct herkennen.
Alvast bedankt.
Sinds ik laatst office 2010 heb geinstalleerd worden de bijlages in outlook niet meer automatisch herkend. Het gaat dan gewoon om word, excel of powerpoint documenten. Als ik de documenten eerst op de harde schijf opsla en dan open dan werkt het wel maar direct vanuit outlook openen dus niet. Als ik het bestand eerst opsla en dan bij het openen aangeeft dit bestand altijd openen met.... dan werkt het bij de volgende mail met eenzelfde bijlage wel.
Iemand een idee waarom office zijn eigen bestanden niet direct herkend? Ik moet binnenkort nog meer pc's met office 2010 gaan voorzien en het zou makkelijk zijn als die wel alles direct herkennen.
Alvast bedankt.