outlook 2010 synchroniseren logmein

Status
Niet open voor verdere reacties.

milou123

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Hallo,

Is er iemand bekend met het programma "logmein"?
Ik wil mijn mail synochroniseren van outlook 2010 maar dit moet ook in samenwerking gaan met log me in.
middels heb ik een programma syncPST wat ik kan gebruiken voor het syncen van de outlook mappen. Het moet alleen niet zo zijn dat de pc's continu aan elkaar gesyncd zijn. alleen via logmein.

Dank je wel!

Kun je proberen iets duidelijker te omschrijven wat je wilt bereiken of waar je vast loopt.

Logmein (ik neem aan van logmein.com) is een programma om op afstand je eigen computer te kunnen besturen. Dit heeft helemaal niets te maken met een sync van je pst bestanden. Via dit programma kun je je eigen pc bedienen, dus ook je email inzien. Hiervoor hoef je dan niet nog eens een sync van je pst en andere bestanden uit te voeren.

Hallo Rogers,

Het is zo dat wanneer de mails gesynchroniseerd zijn de mails wel overal binnenkomen, maar als er een mail verwijderd wordt dit niet gelijkmatig gaat. dat is wel wat er moet gebeuren. heb jij een oplossing? Dank je wel!

Als ik het goed begrijp wil je 1 email account op 2 computers gebruiken en dan zorgen dat deze 100% synchroon blijven lopen?

Klopt dit, dan is je oplossing om af te stappen van de pop3 accounts die je waarschijnlijk nu gebruikt en over te schakelen op IMAP.

Hoi,

Ok, we zijn een stap verder! nou het zijn 2 accounts en die wil ik inderdaad helemaal synchroon hebben lopen. (voornamelijk het verwijderen van mails.) maar wat dpet imap precies? (sorry ik ben wat dat betreft echt een leek;) )

Dank je wel! Groetjes

Inderdaad we komen er wel.

De meest gebruikte manier van email (thuis) is via POP3. Deze manier van werken is gericht op een email account dat op 1 computer staat. Nu kun je wel met allerlei trucs dit werkend krijgen en syncen. Nadeel is echter dat het trucs zijn. Geen garantie dat het morgen nog werkt en als er problemen zijn, is het maar de vraag of ze opgelost kunnen worden.

Bij het gebruik van IMAP blijven de emails op de server van de provider staan en kun je de emails vanaf meerdere plekken bekijken en bewerken. GMail van Google ondersteund bijv. IMAP, maar er zijn ook andere bedrijven die je deze dienst kunnen aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan