Outlook 2010 uitgaande post

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikki Russel

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
63
Geachte Forum leden,

Ik heb sinds enkele weken een probleem met uitgaande post in outlook 2010 bij Ziggo!
Kan wel mail ontvangen, maar niet versturen.
Heb Incredimail erop gezet en vandaar uit kan ik wel mail ontvangen & verzenden.
Maar het gaat me erom oulook weer in orde te krijgen.

Ik heb bij ingaande mail ingevuld:pop.ziggo.nl en bij uitgaande mail: smtp.ziggo.nl

Wat gaat er verkeerd zodat verzenden mij niet lukt?

Bij voorbaat dank,

M.vr.gr. Nikki
 
Ik zal dit weekend alles nog een keer nalopen zoals in uw gelinkte site van Ziggo.
Ik ben er al 1½ week mee bezig en heb er hoofdpijn van, dus ik hoop dat dit lukt!

M.vr.gr. Nikki
 
Outlook werkt nog niet zo als het moet!

Beste Terrarabo,

Alle instellingen via de sit van Ziggo nagelopen en het wil helaas niet lukken!
Je zou er bijna kromme tenen van krijgen, verschillende keren alles nagelopen
van voren naar achteren en andersom, ik snap niet wat er verkeerd gaat.

M.vr.gr. Nikki
 
Al verschillende keren heen gebeld, ze zeggen het ligt niet bij Ziigo

M.vr.gr. Nikki
 
Heb een nieuwe account aangemaakt met de aangegeven instellingen en de oude verwijderd,
maar de uitgaande post blijft een probleem.

m.vr.gr. Nikki
 
Al rechtstreeks de instellingen overgenomen vanuit IM ? Let goed op de vinkjes !!

Krijg je een melding ?
 
Krijg de volgende melding bij test-mail:

Account instellingen testen:
Taken:V aanmelden bij server : voltooid
X test-emailbericht verzenden : mislukt

Fouten: Test-e-mailbericht verzenden: deze server ondersteunt geen enkele
verificatie methode die door deze client wordt ondersteund.

Deze melding krijg ik!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan