outlook 2010 verkeerde taal

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
als ik een e-mail ga maken blijkt bij de automatische spellingcontrole (die rode ribbellijntjes onder verkeerd getypte tekst) dat de standaarstaal engels (vs) is. ik krijg dat niet veranderd. hoe kan ik dat wijzigen?
graag hoor ik.
dank alvast

Open het scherm om een nieuwe mail aan te maken. Ga in het lint naar naar tab "Controleren". Helemaal rechts vind je een knop taal. Daar kun je de taal instellen.

Open het scherm om een nieuwe mail aan te maken. Ga in het lint naar naar tab "Controleren". Helemaal rechts vind je een knop taal. Daar kun je de taal instellen.

het werkt goed, dat meldde ik al. maar ik merk nu dat het overal goed gaat BEHALVE in het veld onderwerp. daar blijft Engels gebruikt worden.
daar ook oplossing voor?

het gekke is dat outlook gewoon nog veronderstelt dat het engels moet zijn, dus overal rode ribbeltjes onder. Pas na het plaatsen van een punt (.) begrijpt ie dat het Nederlands moet zijn. Beetje lastig, er is mee te leven, maar kan dit toch niet wat beter?
Groet

Sorry htil, ik zelf werk nog niet zo lang met 2010 en weet (nog) geen antwoord op je vragen. Iemand anders misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan