Outlook 2011 incombinatie met office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

racoonpowercow

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
105
Ik wil een nieuw account in Outlook 2011 toevoegen,ik kies voor exchange,vul gebruikersnaam en wachtwoord in,vink automatisch configureren aan en krijg dan de melding:rollup4 voor Exchange server 2007 is vereist.

Hoe krijg ik dit account toch werkend?
 
Dit ziet er raar uit, maar bekijk het volgende:
a. De melding kan ook ontstaan als je wachtwoord verkeerd is ingevuld. Is vreemd, maar is een bug in Outlook 2011. Voeg 'm opnieuw in waarbij je extra aandacht geeft aan het goed invullen van het wachtwoord.
b. Heb je een tijdelijke licentie O365 of heb je er een die nu geactiveerd is en actief betaald wordt? Indien tijdelijke licentie kan je ook dergelijke problemen verwachten, zeker als de proefperiode al voorbij is.
c. Als a. en b. de oplossing niet bieden: Zie hier dat Outlook 2011 overweg kan met Microsoft Exchange Server 2007 met rollup package 4 en hoger
Dat geeft het idee dat je nu verbindt met een MS Exchange Server die daar niet aan voldoet, maar dat hoort bij een O365 mail account niet mogelijk te zijn want daar worden hogere versies Exchange Server bij gebruikt.
Geef ons (alleen) je maildomein, wat er vóór de @ staat hoeven we niet te weten. Eigenlijk willen we alleen 100% zeker weten dat je een O365 mailaccount hebt, dus niet een mailaccount dat niet bij Microsoft wordt gehost.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Achter het @staat de bedrijfsnaam,voordat ik het account verwijderde werkte het prima
 
Die informatie vertelt me niets maar zie dat ik zojuist mijn vorige posting heb uitgebreid. Kijk dus opnieuw naar posting #2.

Tijs.
 
Waarom reageer je maar op 1 suggestie, dus niet op allemaal.
Oftewel: Als het een geactiveerd O365 account is, je de rekeningen betaald hebt (dus niet afgesloten) dan blijft optie a. over. En juist daar reageer je niet op.

Indien je niet zeker bent of het wachtwoord wat jij denkt dat het is het juiste is, dan even via https://portal.microsoftonline.com inloggen op je O365 mail-account met het wachtwoord dat jij denkt dat het is. Lukt het dan, dan zou (indien goed ingegeven bij het toevoegen van het Exchange mailaccount in Outlook 2011) het goed moeten gaan.

Tijs.
 
Tijs,

Met het wachtwoord kom ik wel op de webmail,alleen opnieuw toevoegenin Outlook 2011 gaat mis.
 
Je hebt het dus opnieuw geprobeerd zojuist, met dubbelchecken van e-mail adres en wachtwoord? Indien ja, dan hebben we een paar oorzaken uitgesloten, maar heb ik niet de oplossing voor je probleem.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan