Outlook 2013 autovoorbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymyr

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Ik heb nu 12 jaar met Outlook 2003 gewerkt en vond het tijd worden voor een andere versie. Die heb ik nu aangeschaft via mijn werk maar loop tegen een aantal problemen aan (nog afgezien van de installatie).
Ik zou graag zoveel mogelijk dezelfde functionaliteiten willen gebruiken zoals ik gewend was en dus heb ik er een aantal kunnen aanpassen. Maar er blijven vragen:

1. Zo had ik in 2003 AUTOVOORBEELD voor ongelezen berichten. Dat is nergens terug te vinden in deze versie. Klopt dat?

2. Bij Voorwaardelijke Opmaak - Lettertype bijv. ARIAL 12 ingeven is niet mogelijk. je kunt alleen Kleiner -Normaal Groot of Groter instellen. Dat betekent bij Normaal = 11 en bij Groot = 14. Daartussen is niets mogelijk. Of zie ik dat verkeerd?

Als laatste vraag: Er is een site geweest bij de invoering van MS Office 2010. Daarin kon je interactief zien waar een functie in 2003 stond en waar die te vinden was in 2010.Is er ook zoiets voor 2013?

Hoi ik kan dat bij indelen.
dan leesvenster

zie het plaatje.

voorbeeld-outlook.jpg

Vreemd! Waarom zie ik deze afbeelding nergens terug in mijn Outlook 2013? Zou ik een andere versie hebben? Waar heb je die afbeelding genomen?

Ik denk dat de afbeelding van puppie afkomstig is van office voor Mac en dat ziet er heel naders uit dan de windowsversie.

Als je naar de tab Beeld gaat dan zul en de instellingen vinden die je zoekt, inclusief voorbeeldvenster.

Om het lettertype aan te passen moet je even in Opties duiken (Bestand > Opties in het venster dat verschijnt kiezen voor e-mail) om daar het lettertype in te stellen.

Dag Cor,

Daar ben ik al een hele tijd mee bezig geweest. Het is daar niet te vinden. Ik begin eraan te denken dat ik een andere versie heb. Ook het kiezen uit slechts 3 achtergrondkleuren is erg mager: wit en 2 kleuren grijs.
Ray

De optie Beeld in OL 2013 zou er uit moeten zien als in het plaatje (op de tab ESET na).

Bijlagen

• ol beeld.jpg
    ol beeld.jpg
    16,7 KB · Weergaven: 93
Dank je!:thumb:

Maar bij nader inzien vind ik het toch geen geweldige versie, evenals Word. Alles gaat veel trager dan voorheen en voor mij laat de duidelijkheid te wensen over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan