Outlook 2013 back up

Status
Niet open voor verdere reacties.

micke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2014
Beste,

Mijn computer draait op Windows 7, 64-bits waarop Outlook Office 2013 is geinstalleerd.
Outlook maakt een back up in een versleuteld bestand welke alleen terug te plaatsen is in een andereversie van Windows Outlook.

Nu is mijn vraag is het mogelijk om alle ontvangen en verstuurde e-mail berichten op te slaan in een leesbaar bestand voor andere programma's zoals een pdf formaat, of iets voor in Word etc.?

Alvast bedankt voor uw reactie.

dank u ga ik mee aan de slag, het resultaat laat ik weten!!!

Helaas...

de opgegeven link heb ik letterlijk overgetypt en de computer geeft aan "o o opgegeven link bestaat niet"
Ik heb wel op de site naar de aangeboden diverse trainingen gegaan maar kon er niets van terugvinden..

wel kan ik ook op de site van support office de zoekterm intikken van PCVITA, maar deze geeft ook geen resultaat..

ik ga morgen nog eens terug om te spitten

vriendelijke groet!

U kunt simpelweg klikken op de blau3e links in mijj vorigr post. Dit zal u naar de gewenste pagina brengen.

Goedendag beiden,

Middels de eerste tip heb ik het Outlook bestand als back up geexporteerd als .pst bestand naar een externe harde schijf als back up!!:thumb:

Om dit .pst bestand leesbaar te maken als pdf bestand heb ik het aanbevolen PCVITA.pst Xtractor gebruikt..als volgende;
* ik selecteer dit .pst bestand vd externe harde schijf d.m.v.de 'browser' knop
*dan selecteer ik de optie 'pdf', dan verschijnt een pop-up met de keuze 'export email headers''don't export email headers''.
*dan kies ik bij 'Naming Convention' (date (dd-mm-yy+from+subject)
*daarna kies ik bij 'select destination path'met de browser knop een andere locatie op de externe harde schijf.(waar ik hoopte de back up als pdf te kunnen lezen):shocked:
en klik op op 'next'
* het programma begint te scannen en geeft 'succesfully' aan pc vita Xtractor.jpg
* dan klik ik op éxtract'
*waarop de melding çonversion is done succesfully' verschijnt
* ik klik op ók' en sluit het programma af om te gaan kijken op de externe harde schijf

Hetzelfde .pst tref ik hier onveranderd aan plus een uitgepakte versie genaamd 'outlook-gegevensbestand'
* waneer ik deze aanklikt om te openen verschijnen alle categorien met subcategorien netjes onder elkaar MAAR al deze mappen zijn leeg..:(foutmelding.jpg

= Deze bestandeigenschappen smappen zijn geen pdf maar wel normaal leesbaar (zonder pdf reader)
= waar is de inhoud van deze mappen?
= waar zijn de geconverteerde (pdf) (sub)mappen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan