Outlook 2013, Geen automatisch e-mailbericht na acceptatie of weigering afspraak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doortje5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2014
Beste mede-forummer,

Als je in Outlook een afspraak accepteert of weigert heb je 3 opties. Dat zijn:
Het antwoord bewerken vóór verzending
Het antwoord nu verzenden
Geen antwoord verzenden.

Normaal is het zo, dat als je één van de twee bovenste opties aanklikt dan krijgt degene die jou had uitgenodigd een bericht in de INbox terug, waaraan te zien is of de afspraak geaccepteerd of geweigerd is.
Je kunt dan ook in de traceerstatus van de originele afspraak zien wat iemand gedaan heeft.

Bij ons werkt dit echter niet. Bij ons krijg je alleen een e-mailbericht terug als iemand voor het eerste antwoord gekozen heeft (dus Het antwoord bewerken vóór verzending).
Dat doet hij dus niet als je direct op de mogelijkheid "Het antwoord nu verzenden" klikt. Wij willen graag bij direct op "Het antwoord nu verzenden" en "Weigeren", zoals dat overal elders is, ook een melding in de INbox krijgen en de traceerstatus kunnen zien.

Ik heb in de opties gekeken en niets kunnen vinden.

Komt iemand dit probleem bekend voor in Outlook 2013? Of is dit op Exchange niveau te regelen? Zo ja, waar moeten we dan een vinkje aan- of uitzetten? Wij hebben te horen gekregen dat het niet kan, en dat lijkt me erg sterk daar dit elders wel werkt.

Hopelijk kan iemand helpen, want het is voor onze ondersteuners erg moeilijk om te zien wat er met een afspraak gebeurt (traceerstatus niet betrouwbaar).

Alvast mijn dank!

Bij <Email opties> heb je bij <Controleren> een vinkje waarmee je de automatische verwerking van agendaverzoeken aan- of uit kunt zetten. Staat die aan, dan worden lege antwoorden (en die maak je met antwoord optie 2) automatisch verwerkt en verwijderd uit het postvak in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan