Outlook 2013: kalender niet tonen bij agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmpauw

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
In Outlook 2013 heb ik een en ander als volgt weergegeven:
- mijn mappenstructuur links,
- email in het midden,
- takenlijst rechtsonder en agenda/afspraken rechtsboven.

Nu geeft Outlook 2013 standaard de navigatiekalender weer (zie afbeelding binnen de rode cirkel), terwijl ik die weg wil hebben.
Ik zie alleen geen enkele mogelijkheid om die kalender onzichtbaar te maken. Bestaat die mogelijkheid binnen Outlook 2013?

kalender.jpg

Klik eens op het 'kleiner dan' teken. (zie de rode cirkel)

Bijlagen

• picture.jpg
    picture.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 78
Zie hier een volledige screenshot. Jouw suggestie is mogelijk in de Agendaweergave, maar mijn situatie gaat over de Emailweergave, met rechts een takenlijst en de agenda.
Ik wil echter bij de agenda alleen mijn afspraken zien (zoals mogelijk was in Outlook 2010), maar niet de kalender...
kalender.jpg

Ok, ik snap / zie het nu. Het uitschakelen heb ook ik nog niet gevonden in 2013.

Klik in Outlook op het tabblad 'Beeld', klik vervolgens in het vak 'Indeling' op het pijltje naar beneden onder de knop 'Takenbalk'. Je kunt dan vervolgens kiezen wat je weer wilt geven in de Takenbalk:
- de agenda
- personen
- taken
- of je kunt hem helemaal uitschakelen
Outlook.jpg

Deze optie geeft alleen de mogelijkheid om de agenda helemaal in- of uit te schakelen. Maar als je de agenda op die plek inschakelt, dan krijg je twee dingen te zien:
1. een kalender waarmee je kunt navigeren naar afspraken op een andere datum
2. een lijstje met afspraken op de geselecteerde datum.

Ik wil nu nr. 1 weg hebben en ALLEEN een overzichtje hebben van afspraken voor vandaag, morgen, overmorgen, etc. Zoals dat was in Outlook 2010.

Krijg je geen opties te zien om aan en uit te zetten, als je klikt op het pijltje onder "Takenbalk"?

Daar ging mijn vorige post over.
Als je op het pijltje onder 'Takenbalk' klikt, heb je alleen de optie om 'Agenda', 'Personen', 'Taken' aan of uit te schakelen en 'Uit' om alles uit te schakelen.
Ik wil echter niet 'Agenda' uitschakelen, maar een deel van de agenda. Zoals gezegd bestaat 'Agenda' in Outlook 2013 uit twee delen: 1) de kalender en 2) de afspraken. Ik wil de kalender weg hebben en alleen de afspraken zien... Zoals in Outlook 2010!

Oh, sorry. Ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb, het is nu wel duidelijk. Het slechte is nieuws is alleen dat ik vrees dat het inderdaad niet kan.
Ik heb nog even in de Agenda-opties in Outlook gekeken, maar zie daar ook niets staan wat je probleem evt. zou kunnen oplossen.

Dit onderwerp mag gesloten. Outlook 2013 lijkt een stapje terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan