Outlook 2013 kan niet meer verzenden noch ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Ik heb Outlook 2013 onder Windows 8.1
Heeft tot vorige week normaal gefunctioneerd.
Maar nu krijg ik bij verzenden telkens de fout: "fout bij verzenden"
Bij het ontvangen krijg ik de meldingen in bijlage
Afbeelding1.jpg
Ik denk niet dat het aan de server ligt, want bij mijn oude PC (Windows 7 en Outlook 2013) wordt gestart met het binnenhalen van de berichten.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    77,9 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
Pingen is eigenlijk niets anders dan op je pc zeggen: Hallo ben je daar? En dan krijg je antwoord, ja ik ben er.

Je kunt het doen via het volgende commando:
Open cmd (Start, uitvoeren, cmd) of (Windowstoets+R, cmd)
Dan heb je een zwart scherm met een knipperende cursor. Daar typ je het volgende in: ping 185.3.161.30
Het zou er ongeveer zo uit moeten zien:

ping.PNG

Ik krijg het scherm in bijlage, veel korter dan je voorbeeld. Betekent dit dat er iets fout gaat en zo ja, wat doe ik eraan?
Knipsel.JPG

Ziet er goed uit, je krijgt keurig antwoord. Dan wordt het zoeken wel erg lastig..

Zou je dit eens in willen typen en het antwoord willen posten?

telnet 185.3.161.30 110

Als je dan krijgt: "+OK Dovecot ready", dan is het goed.

Als je telnet niet hebt als applicatie dan kun je die toevoegen via programma's en onderdelen in het configuratiescherm.

Kan Telnet Client niet installeren :(. Melding: "Er is geprobeerd een naam te gebruiken die is gereserveerd voor gebruik door een gebruiker van een andere transactie".

Outlook verzendt en ontvangt nog steeds niet...

Het probleem dat ik sinds een dag of 10 niet meer kan verzenden en ontvangen in Outlook nog steeds niet opgelost :evil::evil::evil:
Nu las ik op een Engelstalig forum dat er een bug zit in Outlook 2013 en dat add-inns vaak problemen met verzenden en ontvangen geven.
Ik heb dus ALLE add-inns gedesactiveerd en Outlook herstart, maar probleem NIET opgelost.
Iemand een suggestie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan