Outlook 2013 laat (Gmail) berichten verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Gebruik Outlook 2013 icm Win7 64 bits.
Mailiaccount is GoogleApps.

Alle mail te zien zoals ook in browserversie Gmail.

Maar nu al 2 keer voorgekomen dat berichten niet meer in de betreffende map staan,

Eerste keer bij Postvak in. Alleen wat daarna binnenkomt zichtbaar.

Tweede keer zelfde verhaal bij Verzonden berichten.

In de online/browser omgeving is alles gewoon zichtbaar...

Gooi ik ost bestand weg dan zijn de berichten er weer.
Dat is best wel heftig want 2013 versie kent niet de optie alleen berichtkoppen ophalen...

Wie heeft een idee wat nu de oorzaak is dat de berichten in Outlook steeds verdwijnen ?

Ik zal proberen je te helpen. Ik ben wel vrijwilliger he. :p Ik zag je bericht staan al een tijdje. Probeer het hier eens. Klik

kun je er niets mee dan terug melden er zijn hier heel veel helpers en goede ook.

@manamana

dat zijn we toch allemaal alleen de een met heel veel meer kennis dan de ander...
heel soms weet ik ook eens een (mogelijke) oplossing.

Heb naar je link gekeken maar volgens mij staan de instellingen goed.

Heb ook nog de settings gekeken bij de account in Outlook 2013 maar zie daar geen verschillen.

En het heeft gewerkt dat is zo raar.

Nu is het een heavy mailbox zou de grootte ergens nog bepaald/beperkt zijn ?

Bijlagen

• Imap GMAIL settings.JPG
    Imap GMAIL settings.JPG
    59,7 KB · Weergaven: 63
Misschien bij account ergens een vinkje plaatsen dat berichten op de server moeten blijven staan. Anders heb ik geen idee.

Ben je soms van provider gewisseld.

Nee dat is het niet want het heeft allemaal gewerkt en op een andere PC met nog 2010 werkt het zonder problemen.

Moet iets anders zijn.....

Sterk denkend aan dit. Misschien een beschadigd profiel. Mede gezien het feit dat alles in de browser en online wel zichtbaar is.

Dus is het inderdaad iets met office is mijn mening. Iemand anders die het nog beter weet mag het zeggen. :p ;)

Hen scanpst gedaan maar dat helpt niet.
Profiel moet ik nog naar kijken maar kan ik alleen doen wanneer ik s avonds langer blijf en gebruiker naar huis is..

Vrij hardnekkig. En dan zeggen ze dat het nog vrij eenvoudig is. Nou ik vind jou probleem niet zo vrij eenvoudig. Jammer dat die scanpst niet lukte. Tja en profiel later eens bekijken.

Dit is nog wat ik vond voor wat het waard is. Klik Misschien een poortje.

Ik hoor graag van je. Groet Manamana.

Inmiddels meer op het web gelezen en is een (grote) bug in Outlook 2013 en Office 365.
Vervelende is nog dat Office 2013 update via het programma zelf en niet via Windows Update.
Daar systeem achter proxy staat loopt update niet automatisch en dmv handmatig updaten via Windows update kan Win 7 wel bijgewerkt worden.
Suggesties welkom om een andere manier om Office 2013 te updaten.

Ja helemaal goed. Je kunt even kijken of je die KB nummers hebt. jij hebt 64 zie ik.

Het duurt al een tijdje je kunt hem ook er eens afgooien als toch niets werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan