ofte : ze komen niet aan bij de bedoelde ontvanger terwijl ze bij mij wel normaal als 'verzonden' staan. verzenden via webmail werkt wel.
dan zou je toch denken dat het een outlookprobleem is maar het vreemde is dat ik in outlook 2 accounts heb, één voor privé (provider = skynet) en één voor het werk en die voor het werk doet het normaal.
wat heb ik al gedaan? twee keer een andere account aangemaakt en overgeschakeld van POP naar IMAP account - het leek daarna goed te gaan maar dat zal wel toeval geweest zijn want na een paar dagen begon het probleem opnieuw.
wat kan ik doen om te zien waar het probleem ligt en beter nog : om het te verhelpen?
dan zou je toch denken dat het een outlookprobleem is maar het vreemde is dat ik in outlook 2 accounts heb, één voor privé (provider = skynet) en één voor het werk en die voor het werk doet het normaal.
wat heb ik al gedaan? twee keer een andere account aangemaakt en overgeschakeld van POP naar IMAP account - het leek daarna goed te gaan maar dat zal wel toeval geweest zijn want na een paar dagen begon het probleem opnieuw.
wat kan ik doen om te zien waar het probleem ligt en beter nog : om het te verhelpen?
Laatst bewerkt: