Outlook 2013: naam wijzigen van mappen in Favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmpauw

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Ik gebruik in Outlook 2013 drie e-mailaccounts. In Outlook 2010 had ik een soort 'favorietenlijstje' gemaakt d.m.v. snelkoppelingen naar de gewenste mappen.
Het lijkt erop dat de 'Favorieten' in Outlook 2013 deze rol heeft overgenomen, met dat verschil dat je de namen van de snelkoppelingen niet lijkt te kunnen wijzigen :confused:

Op het moment dat je conflicterende mapnamen hebt (bijv. 2x een map met de naam 'Postvak IN', dan verschijnt de naam van het account erachter. Maar als er geen conflicterende namen zijn (zoals in de afbeelding is te zien voor 'Postvak UIT' en 'Inbox'), dan verschijnt de accountnaam niet.

favorieten.jpg

Wat ik zou willen, is:
- een mogelijkheid om de mapnamen in favorieten compleet te wijzigen
- als dat niet mogelijk is: hoe krijg ik dan bij alle mapnamen de accountnaam erachter?

Kun je niet iets doen met je rechtermuisknop. Klik erop en mapnaam wijzigen.

Als je een map wilt verwijderen, klik je met de rechtermuisknop op de map en vervolgens op Verwijderen. De volgende mappen kunnen niet worden verwijderd: Postvak IN, Ongewenst, Concepten, Verzonden, Verwijderd en de mappen met Berichtgeschiedenis.

Kun je niet iets doen met je rechtermuisknop. Klik erop en mapnaam wijzigen.
Mapnaam wijzigen is dan grijs, ik kan er niet op klikken...

Als je een map wilt verwijderen, klik je met de rechtermuisknop op de map en vervolgens op Verwijderen. De volgende mappen kunnen niet worden verwijderd: Postvak IN, Ongewenst, Concepten, Verzonden, Verwijderd en de mappen met Berichtgeschiedenis.
Ik wil geen map verwijderen. Ik wil de naam van de drie inboxen en uitboxen onder Favorieten wijzigen, zodat ik direct weet welke inbox bij welk account hoort...

Ik trek de conclusie dat deze mogelijkheid er niet is. Topic kan gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan