outlook 2013 onder windows 8 (zoekfunctie werkt niet + kan geen afbeeldingen mailen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

peet71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2013
Berichten
2
Nog niet opgeloste problemen:

Ik heb Windows 8 aangeschaft en office 2013 geinstalleerd. Nu werken er 2 zaken niet in outlook 2013 onder windows 8 en ben al paar dagen tussendoor op internet aan het zoeken geweest, maar niets dat iets heeft opgeleverd.

Probleem1:
Als ik een foto wil mailen dan klik ik met rechtermuisknop op de foto en selecteer 'kopieren naar emailgeadresseerde', krijg dan formaat afbeelding en klik op 'bijsluiten'. Helaas krijg ik dan het bericht 'er is geen emailprogramma gekoppeld. Installeer een emailprogramma of maak een koppeling in standaard programma in het configuratiescherm als er al een emailprogramma is geinstalleerd.'

Onder standaard programma's zie ik nergens outlook 2013 staan en weet niet hoe ik deze kan toevoegen, diverse knoppen uitgeprobeerd. Onder email instellingen staat outlook 2013 toch aangevinkt als huidig emailprogramma.

Probleem 2:
De zoekfunctie werkt niet in outlook 2013, bijvoorbeeld zoeken in huidig postvak of zoeken in alle outlook-items ik krijg altijd: 'de opgegeven tekst is niet gevonden'. Ergens zal er iets qua instelling niet goed staan? Ik vond het zo fijn in outlook 2010 om snel mijn mails terug te vinden.

Zou iemand mij met deze 2 zaken willen helpen?

In afw.
mvrgr
Petra
 
Laatst bewerkt:
Beste de jean,

Bedankt voor de aanwijzingen. Die bestanden had ik inderdaad al gelezen, maar daar liep ik op vast.

Als ik naar standaard programma's ga staat er in de lijst nergens outlook 2013 en ik weet niet hoe ik dit kan toevoegen als standaard programma. Wel staat er een emailprogramma tussen dat standaard is mee geleverd bij windows 8, maar outlook 2013 zie ik er dus niet bij staan...

De zoekfunctie: Er staat onder opgenomen locaties: internet explorer geschiedenis, menu start, microsoft outlook, users, windows live mail. Dus dat is goed toch dat microsoft outlook erbij staat? Ik heb niets aangepast omdat ik het erbij zag staan, ik weet dus nog niet waarom de zoekfunctie in outlook 2013 niet werkt.

In afw.
Mvrgr
Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan