outlook 2013 - Opruimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ambulance23

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2011
Is er een manier om de outlook berichten pas naar een map te laten verplaatsen als deze gelezen zijn?
Even voor de duidelijkheid, op dit moment ontvang ongeveer 30 mails per dag en wil deze graag in goede banen leiden, maar wel pas als ik ze gelezen heb.
Dus wat ik graag wil is dat alles in de map Postvak-in binnenkomt en als ik het gelezen heb dat het dan automatisch naar de andere mappen verplaatst word.
Is dit mogelijk om dit te doen met outlook en dan ook hoe is het mogelijk?

Ik ben bang dat je met ingekomen berichten een heleboel kunt laten doen (automatisch) middels het maken van regels, maar niet de taak die jij in gedachten hebt.

Wat mij namelijk wel gelukt is, is het verplaatsen van de berichten naar de mappen ookal zijn ze nog niet gelezen. Maar dan is het jammer als het niet gaat.

Ja, dat kan goed kloppen. Binnen de mogelijkheden van 'regels' kun je allerlei 'fratsen' uithalen met binnengekomen berichten, zoals het op afzender laten beoordelen en afhankelijk van de afzender naar een bepaalde map verplaatsen, het beoordelen op het al dan niet aanwezig zijn van een bijlage en aan de hand van de aanwezigheid / afwezigheid ervan, een automatische actie laten verrichten, het laten bekijken van ingekomen mail op bepaalde woorden in het onderwerp en daarop een automatische actie laten plaatsvinden en zo zijn er nog een stuk of 'tig' mogelijkheden, maar het ongelezen verplaatsen van berichten hoort voor zover ik dat kan beoordelen niet tot de mogelijkheden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan