Outlook 2013 opstarten en dan internet verbinding weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

InkaHans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Beste mensen,
Graag jullie hulp bij het volgende. Als ik outlook 2013 open, en deze gaat : verzenden/ontvangen, schakelt het programma op een één of andere manier mijn internet verbinding uit. Zo dat het gehele huishouding gaan internet meer heeft.
Het "alice" kastje gaat dan zich zelf weer resette en hebben we van ongeveer 10 min weer internet.
Verbinding gaat van verbonden naar beperkt.
De provider "alice"/"tele2" zien dit ook gebeuren maar kunnen bij hun geen oorzaak vinden. Het gebeurd ook enkel met het programma "outlook".
Mits er geen nieuwe mails via: verzenden/ontvangen, verzonden en/of ontvangen worden, schakelt het programma NIET de verbinding uit.
Er gebeurd dus iets tijdens het verzenden/ontvangen. Het grote nadeel is dat de gehele verbinding in het huis uitvalt. Dus ook onze telefoon verbinding.

Weet iemand hiervoor een oplossing.
En/of instelling wat veranderd moet worden?

Graag jullie advies c.q. hulp.

Alvast hartelijk dank.

InkaHans.

Bijzonder probleem dit. Het enige wat ik kan bedenken is om het modem van Alice tijdelijk te vervangen en dan nog eens te testen. Ik zeg dit vanwege het feit dat er blijkbaar een combinatie van data te versturen is (in dit geval outlook) die er voor zorgt dat het modem zichzelf reset.

We hebben al geprobeerd met een ander modem. Maar helaas was dit niet de oplossing.

Tja. Dan maar eens naar de Outlook instellingen gaan kijken. Kun je die hier eens posten (zonder zichtbare wachtwoorden en emailadressen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan