outlook 2013 verschillende afzenders "in bulk" als "ongewenst" aanduiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
De laatst tijd heb ik enorm veel spam. Met de overschakeling van windows 7 naar 8.1 moet en alle geblokkeerde afzenders opnieuw worden ingesteld.
Met outlook kun je wel elk bericht apart selecteren en dan met de rechter muisknop de afzender als "ongewenste mail" > afzender blokkeren naar een map "ongewenste mails" parkeren. Ook met regels kun je heel wat verrichten maar ook dan is het steeds elke mail apart door te nemen. Dit is nogal tijdrovend. nu wil ik graag weten of er een manier bestaat om verschillende mails samen in één keer (zeg maar in bulk) als ongewenste mail te labelen. wel in die verstande dat al die verschillende afzenders in de toekomst ook direct in de map "ongewenste mails" terecht komen.

Vele providers doen nu ook zelf filtering, maar anders zal je gewoon moeten alles appart doen, en daarna ervanaf zijn. Ik denk niet direct aan een hotkey functie

Ongewenste mail dat is inderdaad een verschrikking. Bedrijven hebben miljoenen schades.

Ik heb wel een kleine oplossing. Althans bij mij werkt het.

Let op het is slechts een tip: Als je geen bedrijf hebt en of je hebt niet zoveel contacten dan stuur je die een mail en dan zeg je dat je mailadres is veranderd.

ik heb hier een voorbeeld van.

mijn mailadres is: iemand@outlook.com

Ik verander dit ieder jaar op 31 december, met een mailtje aan al mijn contacten en doe dan

iemand@outlook2015.com

Ik heb 200 contacten en heb er vele goede reacties op gehad. Spam is bijna niet uit te roeien. Ze hoeven het allemaal maar een keer te wijzigen. :p

Volgend jaar weer hetzelfde he, maar dan met 2016. Wat een verademing is dat. Nooit geen spam meer. Nou ja bijna nooit dan. :cool:

En die spammers maar zoeken naar mijn ........... adres. Oeps die bestaat niet meer. En mijn vrienden maar zeggen, tja je hebt wel een punt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan