Goedenavond dames en heren,
Ik heb een excel planner gebouwd die 2 excel bestanden, "a.csv" en "b.csv" in mapje "C:/mapa" opslaat.
Nou vroeg ik mij af of er een optie is waarin Outlook 2013 luisterd naar een bepaald .txt bestandje in een bepaald mapje , om te weten of hij calenders ("a.csv" en "b.csv") moet importeren?
Want ik wil/heb dus in excel een vba-code die dat .txt bestandje aanmaakt met daarin de verwijzing/het commando om "a.csv" en "b.csv" te importeren, maar ik weet niet waar ik dat .txt bestandje moet opslaan zodat outlook die automatisch oppakt en overgaat tot importeren
Of nog simpeler, (maar iets foutgevoeliger) is er een mapje waar Outlook luisterd naar te importeren (.csv) {calender} bestanden?
Mvg,
Mark!
Ik heb een excel planner gebouwd die 2 excel bestanden, "a.csv" en "b.csv" in mapje "C:/mapa" opslaat.
Nou vroeg ik mij af of er een optie is waarin Outlook 2013 luisterd naar een bepaald .txt bestandje in een bepaald mapje , om te weten of hij calenders ("a.csv" en "b.csv") moet importeren?
Want ik wil/heb dus in excel een vba-code die dat .txt bestandje aanmaakt met daarin de verwijzing/het commando om "a.csv" en "b.csv" te importeren, maar ik weet niet waar ik dat .txt bestandje moet opslaan zodat outlook die automatisch oppakt en overgaat tot importeren
Of nog simpeler, (maar iets foutgevoeliger) is er een mapje waar Outlook luisterd naar te importeren (.csv) {calender} bestanden?
Mvg,
Mark!