Outlook 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje75

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Hallo ik heb nu oulook 2010 op staan,maar wil graag oulook 2013 van office der op zetten helemaal compleet dat pakket. Nu is mijn vraag moet ik outlook 2010 eraf gooien als ik 2013 wil instaleren. Of kan dat erover heen gezet worden. Want als ik 2010 er namelijk af moet gooien ben ik me bewaar mails kwijt. En ik weet niet hoe ik ze op een usb stick kan zetten. Ik hoop dat iemand mij vraag kan beantwoorden.

mvg Daantje75

Zowel Outlook 2010 als 2013 gebruiken een pst bestand, dus dat kan je gewoon overzetten. Overigens ga je er maar bar weinig op vooruit met zo'n switch.

Hallo maar kan ik als ik outlook 2013 heb hem gewoon instaleren over de 2010 versie dan. Of moet ik dan 2010 er eerst afgooien?

mvg Daantje75

Ik heb zowel Office 2010 als 2013 naast elkaar staan. Dus ook 2 Outlook omgevingen. En ze doen het allebei prima.

Octafish:
? Toen ik destijds Office 2013 heb geïnstalleerd op een toestel waar al 2010 opstond, beide versies in verschillende mappen en ik denk zelfs op verschillende stations, heb ik van Word, Excel, PWT en Access beide versie kunnen behouden, maar Outlook 2013 heeft zonder enige waarschuwing 2010 vervangen... Heb toen ook ergens gelezen dat er maar één versie van Outlook op je PC kan staan? Hoe heb je dat dan opgelost?

Daantje:
Mails ben je nooit kwijt, ook niet als je andere PC aanschaft. Je kunt de pst bestanden recupereren, wel via de account instellingen van Outlook op de andere PC zien of ernaar verwezen wordt, mochten ze niet in de standaard mappen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan