Outlook 2016

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb Hotmail en UPC mail:
Als ik outlook opent staat Hotmail als eerste en dat wil ik graag omgedraaid hebben.

Gr Rama

Dan moet je Mark Rutte vragen of hij de volgorde van het alfabet kan veranderen :D.

Of je versleept ze gewoon in de juiste volgorde.
link

Dat gaat mogelijk wat sneller, want ik begrijp dat het via dhr. Rutte een tijd kan duren voor er iets veranderd....;-)

Of stel je UPC account in als Standaard account.
Die blijft dan bovenaan staan.

Edmoor ik heb mijn UPC Account als standaard in gesteld en bovenaan geplaatst,
als ik daarna Hotmail aanmeld, dan zet hij deze niet eronder maar gewoon bovenaan.

Groetjes Rama

En over welke Outlook heb je het dan?
Stand-alone? Welke versie dan?
Office 365? Online of Desktop Install?
Outlook Web?

Edmoor

Office 365 Op de vaste computer

Rama

Dan heb je maar 1 account nodig om je aan te melding en die richt je naar wens in.
Andere email accounts kan je zonder problemen toevoegen en gebruiken.
Het aanloggen met je Office 365 account is voldoende.

Edmoor,

Misschien gaat mijn snappertje niet zo ver :D Maar begrijp niet zo goed wat je bedoeld
Ik heb UPC aangemeld, en als standaard ingesteld, vervolgens Hotmail en dan pakt hij automatisch Microsoft Exchange en die gaat dan bovenaan staan!

Als ik Hotmail zou verwijderen dan krijg ik alleen mijn UPC mails nog maar binnen toch??

Groetjes Rama

Ik zeg ook niet dat je iets moet verwijderen.

Ik heb ook Office 365 met Desktop install.
Daarin zit m'n standaard Office 365 account en 3 andere email accounts van Ziggo.
Ik log altijd aan met m'n Office 365 account
Welke van de 4 bovenaan staat bepaal ik zelf door deze naar boven te slepen, zoals Leofact zei.

Laatst bewerkt:
Ja ik begrijp nu wat je bedoeld, het is alleen niet wat ik zou willen
De rede daarvan is dat ik me aangemeld bij Windows met Hotmail.com
En daardoor waarschijnlijk dit als eerste blijft kiezen, mijn vrouw gebruikt geen Hotmail meer en bij haar opent hij standaard met UPCmail en daarna gmail.

Toch bedankt voor het antwoord.

Groetjes Rama

Dan maak je toch een lokaal account aan, niet via de Hotmail login... dan kun je de sleep optie wel uitvoeren...
Tja, als je ingelogd bent met Hotmail.... en je opent je mail.. .dan is het 100% logisch dat het systeem verwacht dat Hotmail open moet en niet UPCmail.

Als je dat niet wilt een lokaal account, dan verlies de keuze optie. Tis niet anders.

PS: heb je die sleep optie echt zo gedaan?
https://www.extendoffice.com/documents/outlook/2082-outlook-change-order-of-accounts.html

Laatst bewerkt:
Ja heb ik gedaan, en dat werkt Bedankt

Dus lokaal account was de oplossing voordat je kon slepen?
Of alleen het eerder genoemde slepen?

Ja klopt helemaal Heb alleen met UPC mail aangemeld, en kon outlook daar onder slepen.

Gr rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan