outlook 2017 onder windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie57

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2016
Berichten
5
Heb outlook 2007 draaien onder windows 10.
Als ik een e-mail wil wissen wordt het bericht doorgestreept maar niet uit de map Postvak in gehaald.
Hoe kan ik dit instellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Arie.

Gaat het niet met de rechtermuisknop en dan verwijderen. Dan komt deze in de map verwijderde items. Dan daar naar toe gaan. De verwijderde items selecteren en daar verwijderen, of op del drukken. Dan zie je ze nooit meer terug.
 
outlook 2007

Heb ik gedaan.
Blijft echter nog steeds de doorgestreepte mail in postvak in staan
 
Kijk eens onder 'regels' of daar een door jou of iemand anders gemaakte regel staat waarin wordt vermeld te doen wat er bij jou gebeurt.
 
Heb er geen bijzondere regels in staan.
Kan nu wel via <Bewerken> <Leegmaken> de items handmatig verwijderen.
Maar toch bedankt.
Gr. Arie
 
Ja, maar het zou gewoon 'vanzelf' moeten gebeuren. Je schrijft overigens : "Heb er geen bijzondere regels in staan". Betekent dit dat je wel regels hebt aangemaakt in "Regels"? Voordat ik gisteren mijn reply schreef heb ik rondgekeken bij de Regels en je kunt daar idd. de boel zo configureren dat een mailtje niet wordt verwijderd, maar gemarkeerd wordt / blijft.
 
@Arie57
Crosspost is niet toegestaan volgens De Voorwaarden.
Jammer dat ik dit niet eerder heb opgemerkt want dan had ik dit topic vroeger gesloten.
De helpers die vrijwillig moeite doen om je advies te geven staan nu in de kou want je ander topic heb je later toegevoegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan