Outlook 2K3 verzend en ontvangt geen mail meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Di Basta

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Hallo,

Sinds vandaag doet Outlook 2K3 vreemd...

Ik kan bij het verzenden en ontvangen geen mail meer binnenhalen, dan wel verzenden. Er gebeurd helemaal niks, althans hij geeft wel heel sneel aan dat ie aan het verzenden en ontvangen is, maarueh daarna gebeurd er dus niks... Ik krijg geen foutmelding te zien of niks...

Iemand die me kan helpen?

P.S. Ik heb via de webmail van mijn werk wel al gezien dat er mail is...

Laatst bewerkt:
Dan heb jij toch je instellingen niet goed staan.
heb jij de testmail wel gemaakt tijdens het aanmaken van je account.

eeeuuuhhhhhhh heeft het eigenlijk wel gewerkt?

Niet te bijdehand he... :mad:

Er staat duidelijk: 2K3 doet sinds vandaag vreemd

Ga me hier niet ff als een of andere nitwit behandelen, want dan snap je het zelf niet helemaal... :mad:

Dus nogmaals:

Van de ene op de andere dag verzend outlook geen mail meer en gaalt het ook niet meer op...

Oke bedankt voor je reactie.
Ik zal me stil houden.

Geplaatst door Di Basta
Niet te bijdehand he... :mad:

Er staat duidelijk: 2K3 doet sinds vandaag vreemd

Ga me hier niet ff als een of andere nitwit behandelen, want dan snap je het zelf niet helemaal... :mad:

Dus nogmaals:

Van de ene op de andere dag verzend outlook geen mail meer en gaalt het ook niet meer op...

Beetje meer respect voor moderators van helpmij he... is goed bedoeld allemaal. Hou je minderwaardigheidscomplex maar lekker thuis. :thumb:

O ja, ik hoop trouwens dat niemand je meer helpt hier....

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Sarvo

Beetje meer respect voor moderators van helpmij he... is goed bedoeld allemaal. Hou je minderwaardigheidscomplex maar lekker thuis. :thumb:

O ja, ik hoop trouwens dat niemand je meer helpt hier....

Jaja en zij mogen reageren zoals ze willen, omdat ze moderator zijn, beetje vreemd niet?

Maar laat maar ik zoek het wel ergens anders...

di Basta,

Zij reageren precies zoals jij dat deed naar mij toe.
En nu heb jij daar een probleem mee.
Maar daar gaat het nu even niet om het ging om jouw reactie naar mij toe.
Zoals ik in mijn mail naar jou ook al aangaf zul jij vandaag op school wel een rotdag gehad hebben.
dat is dan jammer maar dat geeft jou nog niet het recht om iemand anders (in dit geval hebben we het over mij) te beledigen.
ik heb jou niet als nitwit (wat het ook mag zijn) behandeld,dat maak jij er van.
In jouw vraag staat dat outlook 2003 sinds vandaag vreemd doet. In jouw vraag staat niet dat het gisteren al op jouw computer stond.(dus hoe moet ik dat weten dan)
en ik snap jouw probleem heel goed, jij bent te opgefokt om nu netjes te reageren.

Jij zoekt het ergens anders verder uit....mij best, hopelijk heb je daar niet zulke lange tenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan