Outlook 365

lsc.b

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Beste allen
ik zit met een probleem ,
Namelijk op de site van office 365 is een mail adres per ongeluk veranderd van naam we hebben van alles geprobeerd om het te herstellen ook via microsoft maar ze vertelde me dat dit onherstelbaar is hebben jullie hier een visie over of miet ik microsoft geloven dat het zo is het mail adres was een hotmail

En wie heeft dit ongeluk dan veroorzaakt. Zelf ben ik zoiets in 30+ jaar nog niet tegen gekomen, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Wat houdt je tegen om een nieuw account te maken met het juiste emailadres
Bericht automatisch samengevoegd:

Stel het is inderdaad een fout van Microsoft. Dan heb je altijd 2 opties. Optie 1 is je gaat als een Don Quichot proberen dit tegen elke prijs aan te vechten en hebt er gegarandeerd de komende maanden een leuke bijbaan aan. Of optie 2, je neemt je verlies en maakt een nieuw maiadres. Is allemaal niet fair en eerlijk, maar helaas wel de realiteit van tegenwoordig.

Er is inderdaad een nieuwe mailadres gemaakt masr dat is het probleem niet het oude hotmail adres werkt dus niet meer en daar komen belangrijke mails op binnen we zijn in middels begonnen met die personen het nieuwe adres door te sturen maar er kan dus iets achter blijven en daarom zo ik de oude adres weer tijdelijk willen openen maar als dat niet gaat moet ik mijn verlies nemen

Terug
Bovenaan Onderaan