outlook 6.0 weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Berichten
200
Mijn outlook 6.0 weigert plotseling.Er is een mail binnen gekomen en tijdens het binnen komen loopt outlook vast.Ik kan betreffende mail ook niet verwijderen en ook kan ik niet in de instellingen komen.de ene keer is hij aan het veriferen dan aan het verbinding maken dan aan het ontvangen maar er komt niets binnen.Bij het afsluiten volgende foutmelding.msimn.exe weigert.
 
Ik denk dat je bericht in het verkeerde forum staat. Probeer eerst dit eens


1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

  • Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

    * Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
2. Download en uitleg AdAware

3. Download en uitleg Spybot S&D

4. Zijn er nog steeds problemen, ga dan naar Nucia/Aso
Aanmelden is geheel kosteloos.

5. Eenmaal op Nucia, doe dan als volgt:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.

6. Post het evt. verkregen logje van Avg en
het Hijackthislogje bij de expert op Nucia.

Succes ;)
 
Als je ook webmail kunt gebruiken, doe dat dan. Misschien is het mailtje besmet met een virus of zit er spam in, waar je evt. geïnstalleerde anti-virus en/of spamfilter software niet fijn mee om kan gaan.

Je kunt natuurlijk, als bovenstaande niet helpt, ook tijdelijk het scannen op virussen uitzetten in je Anti-virus en je spamfilter software deïnstalleren of tijdelijk uitschakelen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan